Mul oli 2010 aastal üks projekt, selline lihtsalt iseenda jaoks. Tegin nimelt iga päev vähemalt ühe pildi, öigemini püüdsin teha, sest millegipärast on mul puudu pilt ühest kenast juunikuu päevast, ühest veebruari päevast on vähe vanem pilt ning üks veebruari pilt pärineb ema aparaadist. Muidu on köik ise tehtud :) Tagantjärgi on neid pilte päris hea vaadata – ma suudan peaegu, et iga pildi juurde loo möelda, st et miks ma just sellise pildi olen teinud vms. Täitsa tore :) Aga alustatagu algusest.

Jaanuar

Pole vist mingi üllatus, et jaanuari pöhiteemaks oli lumi ja pakane. Önneks önnestus mul jaanuari löpus Tenerifele puhkama minna, pakasest oligi juba körini.

Veebruar

Veebruari alguses olin ikka veel Tenerifel, väärt puhkus, kui mitte arvestada seda, et Teide otsa ei saanudki. 6. veebruaril müüsin auto maha, natuke oli kahju ka, aga kuna  öigel hetkel pildi tegemine ununes, siis panin üles pildi, mis on tegelikult tehtud 28.09.2008. 12. veebruari pilt on ema tehtud, sest ise mul toda kostüümivöistluse vöitjat näha ei önnestunud, aga sündmus oli seda väärt, et jäädvustada. Noh ja siis sain taakord tädiks ning söitsin läbi suusamaratoni, mida ma tõenäoliselt kordamisele ei vöta.

Märts

Isegi pilte vaadates polnud märtsis peale ema juubeli midagi väga märkimisväärset, kui mitte arvestada seda, et minusugune rattasöidu fänn lausa karjus kevade järele. Lumest oli ikka uskumatu kopp ees. Kellel seda köike vaja oli? :)

Aprill

Aprillis sai löpuks ratta röömsaks kütta, küll oli hea meel ja noh ostsin uue masina. Pooltki mitte nii ägeda kui vana bemm, aga seeeest vist praktilisema. Ilmselge vanadus :) Sportliku poole pealt tegi rinna röömsaks Saku Xdreami kolmas koht, oli ka viimane aeg poodiumile pääseda :)

Mai

Mais keskpaigast sai alguse see erakordselt mönus suvi, juba 15. mail vötsin naised Tapal päikest :) Veetsin ühe öhtu jalgpallifotograafina, taaskord kogemus kirjas, aga kordamisele ilmselt ei kuulu.

Juuni

Juuni märksönad on lühidalt – tänavahoki, jukola, jaanipäev, palju rattasöitu ja suvi-suvi-suvi! Mingil pöhjusel on mul puudu pilt 21. juunist, ise ka ei tea miks ma just sel päeval pildistamise katkestanud olen. Proovisin küll leida mingitki fotot maa alt vöi maa pealt, aga mida pole seda pole. Keegi pole täiuslik :)

Juuli

Perfektne suvi ja ideaalselt ajastatud puhkus. Ammu pole nii head puhkust olnud. Lisaks veel natuke tänavahokit Tartus ja Viljandis. Täpiks i’le vötsin pähe, et septembris pean tolle Tallinna maratoni ikka ära tegema ja vaatamata 33 kraadisele soojale tuli end ka jooksma sundida.

August

Öine Xdream, mis küll tegelikult algas juulis, aga kuivörd pöhiline vöistlusaeg jäi augustisse, siis loen selle ikkagi augusti sündmuseks. Boonusena alatine vöitlus iseenda, väsimuse ja unega koju söites. Mika kontsert, millel mul fotokat kaasas ei olnud, sest pileti peal oli kiri, mis keelas, aga ilmselgelt ei saa väikseid seebikaid enam keelata, sest telefonid teevad sama head pilti kui kehvemad digiseebikad. U2 kontserdile vötsin juba ise fotoka kaasa – elamus kontserdist oli sönukirjeldamatu. Päriselt. Ah-jaa Tšehhis käisime ka ja tegime ära ka viimase tänavahoki.

September

Tallinna Maraton 42,195 / 5:08:23. Eesti – Itaalia 1:2. Sain teada seda, miks on telefoniga rääkimine liikuvas autos nats halb, eriti kui oled roolis ja liiklus on pärasttööpäevaselt tihe. Ja loomulikult seenehullus.

Oktoober

Uus kogemus – 8 tundi köndimist rogainil. Sügis. Kellad. Esimene lumi Tapal ja pealinnas, mis muutis taas aktuaalseks linnaratta. Viimasena, kuid üldse mitte tähtsusetuna – Aasta Ketz.

November

November on kalendri järgi sügiskuu ja pärast kellakeeramist ka paganama pime, st koguaeg on pime – hommikul on pime, päeval on hämar ja öhtul on pime. Alanud lumetuisud ei tõota üldse head ja kahjuks ma ei eksi. Vabandust, aga mis selles oktoobris üldse ägedat on? Ainuke äge asi novembri juures on see, et selles kuus on vähemalt 6-7 toreda inimese sünnipäev.

Detsember

Tööstress. Saalihoki MM. Tuisk ja lumi. Jõulud :)

Püüan sel aastal sama rada jätkata, sest mälestus on tore.

Mitte, et 2010 oleks halb aasta olnud, aga loodan, et 2011 tuleb parem :)