Pildil puudub seos tekstiga, lihtsalt ägä pilt on

Läksin jooksma ja panin maja ees maha ilusa kaarega maandumise. Arvan, et see oli umbes 8.5 punkti väärt, kui kohe püsti oleks karanud ja harjutuse korrektselt sirutusega löpetada proovinud, siis oleks öhulend ilmselt väärt suurematki skoori. Oluline aga ei ole praegu see öhulend, tahtsin hoopis kirjutada sellest, et pärast kukkumist end püsti ajades olid kindad täitsa märjad. Laisk, nagu ma olen, ei viitsinud mitte üles viiendale kobida, et kuivi kindaid vötta. Mötlesin, et tühja kah – jooksen nats ja küllap kätel soe hakkab. Pärast poolt tundi muide hakkaski, esialgu aga pidid näpud vaat, et küljest ära tulema – nii paganama külm oli. See tuisk, mis sealt Lääne-Eestist meie poole tuleb tähendas seda, et tuul oli töusnud vastikult suureks, mis omakorda jällegi tegi mu kätele veel rohkem külma. Olin juba peaaegu alla andmas, kui meenus vana mägedehundi Jaani nöuanne, et kui kätel külm on, siis tuleb panna nad köige soojema koha peale, mis kehal on ja teate, põhimötteliselt alati on pükstes soe. Nii ma siis surusingi käed püksi ja lonkisin mööda Tööstuse tänavat käed püksis. Önneks ei liikunud seal eriti inimesi ja veider vaatepilt spordiriietes käed püksis tütarlapsest jäi inimestel nägemata. Endal oli küll veits imelik, aga peaasi, et sooja sai. Löpuks hakkas koguni palav.

Erinevalt Kopli kalmistupargist olid Kalamaja kalmistupargi teed lumest lahti ajamata ja see sörkjooks, mida ma tegema läksin, kujunes vahepeal lihtsalt poolde säärde lumes sumpamiseks. Samas ma ei kurda, sest parem ikka kui suusatamine :)

Muide, teate soojakraade lubab ja see tähendab seda, et lumi kahaneb – küll minimaalselt, aga siiski. Kas praegus lumeuputuse juures saab veel midagi toredamat olla? :)


Nüüd ma saan aru küll, miks Kalmer AH10 viiendal kohal oli. Oleks enne seda kampaaniat teadnud, siis oleks Kalmerile oma hääle andnud. Peab ikka rohkem raadiot kuulama.

ps “käed püksi” lugeda ja möista rohkem nagu “käed vöö vahel a’la Al Bundy” :)