Aegajalt ma proovin, kas mulle on äkki meeldima hakanud  kala või sibul või küüsaluk või paprika, üldjuhul ei ole, aga ma annan iseendale ja sellele (paganama) kalale vöi mönele muule ülalnimetatule teise võimaluse, et noh äkki on vahepeal midagi muutunud. Suitsukala on täiesti talutav ja sibula vöin ka hädaga ära süüa, kui ta juba toidu sees on, aga siiski pigem mitte.

Möni inimene on kohe selline, et üldse ei klapi – mitteüldse. Ka nendega teen vahel inimkatseid, et noh äkki oli mul esimesel korral paha tuju lihtsalt, aga esimene mulje on tihtipeale see, mis loeb.

Täna läksin Spartasse spinningusse ja paraku oli juhendajaks treener, kes mul üldse ei meeldi. Esimesest (ja ainsast) korrast mäletan, et ta trenn oli NII igav – põhiliselt koosnes see ühest suurest minutite lugemisest, tänaseks ei olnud midagi muutunud. “Nüüd 3 ja pool minutit maanteesöitu”, “5 minutit töusu, raskus peale, töuseme püsti”, “Trenn on kestnud 26 minutit”, “Pool tunnist on läbi” jnejne – booooring! Ei mingeid tempomuutusi jms asju, lihtsalt nüri väntamine. Kahju on neist inimestest, kes esimest korda satuvad just selle treeneri tundi, sest paraku vöibki nii jääda spinningust halb mulje. Kahju. Mina muidugi tean, et on olemas ka kordades paremaid treenereid ja püüan selle tänase halva kogemuse lihtsat unustada ja enam tolle treeneri tundi ei lähe. Andsin vöimaluse, paraku on tulemus mitteedukas.

Aga tänase spinningu juures oli üks tore asi ka – önneks näidati seina peale Eurosporti ja Eurosport kandis üle sportvöimlemise (on vist nii selle ala nimi) EM’i (http://www.euro2011.org/). See mida need mehed ja naised teevad on ikka nii uskumatu. Mu lemmikud on meeste rõngad (taaskord – on nii selle distsipliini nimi?) ja naiste poomiharjutus. Uskumatu jöud ja uskumatu tasakaal. Seda vöistlust vaadates ei olnud vähemalt ohtu igavusse surra.

Paar toredat näidet sportlvöimlejate arsenalist.


Kutt noogutab publikule mönusalt, ise on samal ajal “rist-asendis” :) Pole paha jöud.


Naiste poomiharjutuse prefektne 10 – teadagi Nadia Comaneci.

Pisut huumorit ka

Teine stiilinäide – http://youtu.be/ry5Ib2fNczQ

Kuivörd too spinning oli na nüri, siis söitsin pärast rattaga Ehitajate tee ja Kakumäe ringi kaudu koju (hommikul läksin trenni ka muidugi rattaga), nats tuuline oli, aga see-eest veetsin ratta seljas mönusad 27 km’i. Kui muud ei saanud, siis töusis vähemalt mu kehas tolle rahvusliku hormooni tase :)