Nägin täna Sauel karu, oli selline kollase peaga koletis. A vöibolla ei olnud ka koletis, sest nägin teda üsna kaugelt ja taga ajamisest loobusin ka üsna kiirelt.

Tallinna Kompass korraldas oma traditsioonilise kiiksuga-päevaku sedakorda Saue tammikus ja formaadiks karujaht. Karujahi möte oli igaljuhul selles, et üks härra köndis kollane karu mask peas mööda kindlaksmääratud trajektoori (kaardil punane ring algusega stardist ja suund edelasse) Saue tammikus ringi ja omas üht SI-jaama. O-sportlased võisid punkte läbida suvalises järjekorras, aga peale iga kontrollpunkti läbimist pidi komposteerima “karu” käes olevas SI-jaamas. Tundub nagu üsna lihtne eks? No vöibolla oligi, aga ma loobusin karu tagaajamisest pärast esimest punkti, sest igakord kui ma seda paganama karu silmasin oli tee peal ees suur ja otsatu lomp, kuhu ma vähemalt jooksu alguses küll ei kippunud (märkate mu liikumisteed suunal 34-40? :P). Nii ma siis pärast ühe punkti vötmist alla andsingi ja läbisin punktid täiesti suvalises järjekorras, aga vähemalt läbisin köik punktid. Paraku otsustasin selle nats tobedal hetkel ja nii ma siis paar mötetut otsa jooksingi, aga tühja kah, muidu olekski ehk liiga kiirelt metsast välja pääsenud.

Minu punktide läbimise järjekord: 34-40-42-41-43-36-51-46-52-47-49-48-53-44-45-31-35-37-38-39-54-33-32-50.

Tänana jooks oli iseenesest ägedam kui möödunud esmaspäevadel, sest sai isegi joosta, aga seal Saue padrikus oli nii palju vett, et kokkuvöttes pidi liiga palju vees sumama. Näiteks punkti 40 ei saanud muudmoodi, kui olid sunnitud poole sääreni vette minema, punkti 51 viis küll kena metsatee, aga see metsatee oli täiesti vee all, st pölvini vees uhamine. Punkti 37 jöudmiseks, aga olin sunnitud üldse nii sügavasse (jää)külma vette minema, et minust natuke blondim tütarlaps oleks kilganud köva häälega, et vesi on “üle möistuse”. Kaunis jahe, kasteate? Aga önneks sai pärast kohe joosta ka, et sai ikkagi natukenegi sooja.

Ja lugupeetud sauekad, miks te seda padrikut Saue Tammikuks nimetate? See oli ju sulaselge padrik, mitte mingi kena park, mida ma endale ettekujutasin, sest kölalt kaunis nimetus Saue Tammik andis selleks lootust. Tuleb tunnistada, et ma ei olnud mittemillestki ilma jäänud, arvestades, et ma polnud tollel kaardil veel kordagi jooksnud. Erilist jooksuröömu see vösaraiumine ikkagi ei pakkunud.

Üks pilt on teadagi umbes tuhat vöi enamgi söna, Eduard on metsas nii pilti kui ka väikse video teinud, pärast mu jutu lugemist vaadake neid ja te saate aru, millest ma räägin. Eks?

Vaatamata köigele arvan endiselt, et O-sport on lahe :)