Arvestades, et pühapäevase Xdreami A-raja rattaala on Pirital, siis on üsna tõenäoline, et seekordne kanuutamine tuleb Pirita jõel. Teine variant oleks merel kanuuga sõita, aga julgen selles kahelda. Kui mul oletus paika peab, siis oli eilne TONi päevak üks ideaalne luure-O, sest küllap kuhugi sinna metsa ka saadetakse, kuigi vöibolla pigem tuleb seal ringraja sees ringi uidata kui teispool ringrada Kloostrimetsas.

Samas ekju ma olen tollel Kloostrimetsa kaardil orienteerunud umbes 25-aastat igal kevadel paar korda, mul on see kant üsna selge luuretagi :) Vaatasin just, et ma olen üsna kindlalt jooksnud ka selle 1986 aastal välja antud kaardiga, jep 25 aastat.

Tulenevalt tollest 25-aastast + veel natukesest, oli mul eile vöimalus esmakordselt vanemate daamide klassis vöistelda, kuid loobusin :) Tulemustest selgub, et ega eriti vahet ei ole 21B ja 35 klassi naised on põhimõtteliselt sama kiired. Hea ongi, et 35.ei läinud, sest siis oleks Pellole kaotatud 25-sekundit liiga selgelt näha.

Kloostrimetsa kaart ei ole aastate jooksul teragi huvitavamaks muutunud, pigem vastupidi, sest värv on kadunud. Kui enne oli kaardil tihnik, see mis värvi andis, siis on nüüd sellest loobutud ja kaart meenutab lihtsalt A4 lehte möningate ruutudega. Samas vahet pole, kaart käes on ikka ägedam joosta kui niisama tänavatel tiirutada :)