Selle nädala teine pool kiskus pisut ulmeks. Neljapäev käisin eksju Pirital luurel (sellest muide polnudki tolku), reedel käisime Mercurlastega Soomaa niitudel kanuutamas, laupäeva õhtul oli must-go üritus JüriÖÖ ja pühapäeval hooaja esimene Xdream. Hea, et reedene oli puhas nauding ja ajaviide, mitte mingi köva vöistlus ja uhamine, sest sellisel juhul oleksin ma vist koomas – praegu on lihtsalt jalad nats kanged ja uni kipub peale.

Ma polnud Soomaal varem käinud, öigupoolest sai see Soomaa oma üleujutustega populaarseks eelmise aasta lumerohkel talvel ja just sellest ajast alates (tervelt kaks kevadet :P) olen möelnud, et hirmasti tahaks kanuuga Soomaale minna. Natuke on kahju, et eelmisel aastal ei käinud, sest siis oli veetase ikka oluliselt körgem, kui sel aastal, aga noh ega ma ei viitsi ju ise asju ajada – hea kui on klubi aktiiv, kes vaba aja veetmise eest hoolt kannab :) Olgugi, et ka sel aastal jäime nädalav vörra hiljaks, oli veetase ikka marukörge. Tolles majas, mis igal teisel Soomaa üleujutusega seotud pildil on, küll elada ei tahaks. Liiga palju vett.

Minu GPS’i andmetel söitsime 8.95 km’i. Mumeelest oli tore, palju ägedam kui Xdreamil kanuuga aja peale söit.

Möni vaade vesisele Soomaale.