Ma ei tea, mida ma terve talve teinud olen, trenn see igaljuhul pole olnud. Absoluutselt pole jooksujaksu ja -kiirust. Null noh, null. Või see tähendab, et oma arvates nagu jooksen kah, aga teised on koguaeg oluliselt kiiremad. Okei, ma tean küll, et ma kirjutasin just eelmises postituses, et mul on tulemusest suva – ongi, aga tahaks enda suhtes ikka piisavalt kriitiline olla ja praegu on pöhjust kriitiline olla küll. Natuke teeb see mind nöutuks, aga ega midagi muud ei oska välja möelda ka, et kui tuleb vist jooksutrenni rohkem tegema hakata. Nöme lahendus :)

Ma ei mäleta, kas ma olen enne o-sprindi vöistlusel osalenud. Täna igaljuhul tegin seda. Botaanikaaias toimusid Tallinna MV sprindis. Hullult mönus jooks, nii mulle meeldib – sai koguaeg kaarti jälgida, punktinumbreid kontrollida ja tihedalt punne vötta, sealjuures oli “metsas” nii palju punne, et koguaeg pidigi punktinumbreid kontrollima, sest üsna kerge oli vale pöösa juurest mitte oma punn vötta. Ideaalne-O. Mönus!

Et mu blogi ei muutuks liialt spordiblogiks, siis teen kohe ühe postituse pühendusega Matile :) Paar infokildu kuninglike pulmade kohta kulub ju marjaks ära küll :) Leian video ka kui vaja.