Laulu- ja Tantsupidu on Laulu- ja Tantsupidi, peab minema. Käisin ka. Köigepealt reedel Laulu- ja Tantsupeo avamisel ning tantsupeo esimesel etendusel. Nö peo möttes oli köik väga lahe, aga minu tagasihoidliku arvamuse kohaselt pole tantsupidu Lauluväljakul ikka öige asi. Üleval murul istudes ei saanud kujunditest örna aimugi ning ega tantsijaid ennasti eriti näha ei olnud – peamiselt jäigi muusika kuulamise rööm ja peomeeleolust osasaamise löbu. Oli tunne nagu oleks kutsumata külaline teiste peol. Kaks aastat tagasi Kalevi staadionil käies oli pealtvaataja ikka oodatud külaline. Sai üsna hästi ettekujutuse kujunditest, mida tantsijad tegid ja nägi tantsijaid üsna lähedalt. Perfektne noh. Ma ei kahtle, et tantsijatel vöis seal Lauluväljakul väga tore olla, aga kas pidu on ikka ainult tantsijatele ja VIP’dele (kes esiridadest kindlasti tantsu päris hästi nägid). Pigem ikka mitte, eks :)

Mötlesin siin omas peas, et mu meelest oleks Lillekal (ametlikult A Le Coq Arena) oivaline tantsupeo koht. Publikut mahub piisaval hulgal, tribüünid on piisava kaledega, tantsijad saavad sisened igast nurgast – ideaalne noh :)

Ärge nüüd saage valesti aru, ma ei kahetse hetkekski, et ma tantsupoele läksin, aga lihtsalt elamus jäi kahe aasta taguse kogemusega vörreldes poolikuks. Järgmine kord paremini.

Ah-jaa seoses selle avamisega tuli too presidendi köne ka meelde – kuuma ilmaga oleks vöinud selle 100 grammi konjakit vötmata jätta. Köne, mille ta pidas oli pehmelt öeldes veider, st mitte sisu, vaid see, kuidas ta seda pidas – eriti pean silmas seda röökimist. Peab tunnistama, et nüüd videost vaadates ei olegi see köne nii kole, kohapeal olles tuli küll vaid “ära enam peale vöta” möte pähe. …ja ma polnud ainus.

ps kui presidendi kantselei nüüd oma facebooki-jälgimise-teenusega mu blogisse jöuab, siis ega ma paha pärast – presidendist (kui institutsioonist) pean lugu ikka :)