Ma olen selline aeglase loomuga tüdruk. Olen nimelt uusi rulluiske plaaninud osta vähemalt kaks, kui mitte kolm, aastat. Täna siis löpuks ostsin ära. Sammusin poodi kindla plaaniga, et uiskudeta ma sealt ei lahku ja ei lahkunudki. Kui ma päris aus olen, siis pean tunnistama, et mul pole aimugi, kas tegemist on heade vöi halbade uiskudega, aga seda tundsin kohe, et need on paremad kui mu eelmised uisud. Üks ring parklas ja otsus tehtud – Fila Eve Pro 10 ongi mu uute uiskude täpne nimi. Ma ei tea miks, aga enamus uiskudel pannakse pidur parema jala alla, mina aga ei oska parema jalaga pidurdada, st lasin selle pisivea enne sportimist ära parandada. Pidurdamine tundub siiski olevat eluliselt oluline funktisoon :)

Läksin ja tegin kohe ühe Kakumäe ringi ka. Rulluisutamine on ikka äge :) Eriti ägedaks läks siis, kui Kakumäe ring läbi sai ning otsustasin Tabasalu poole minna, seal on lausa lust söita. Tabasalu mägi aga on allatulemiseks nii järsk, et sealt üles ma ronima ei hakanud. Mööda kergliiklusteed on sealt mäest allatulek rattagagi osavustnõudev tegevus, rullidega ei kujutaks ma seda ettegi. Önneks on muidugi Kakumäelt Tabasallu piisavalt pikk maa, et ma oma esimese rulliringi pikendamiseks rohkem vaeva nägema ei pidanudki. Nüüd jään lootma pikale ja kuivale suve löpule ning sügisele – ratast ja rulluisku peab saama söita!