Alustasin oma kestvsusspordiga üleeile öhtul, st olen viimasest 40-tunnist umbes 39 olnud pikali voodis teki all, keskmine kehatrempereatuur 38-38.2. Rekord, mida kraadiklaasil nägin oli 39.5. Imelik on see, et palavik ei taha ka pärast ca pooletieisest tunnist teki all higistamist alla minna. Üsna kurnav on olla.

Panin endale doktor Interneti abiga diagnoosi ka – borrelioos (külmavärinad – olemas, äkitselt töusnud kehatemperatuur – olemas, peavalu – olemas, liigeste valu – olemas). Tegelikult ma muidugi loodan, et tegemist on lihtsalt mingi erakordselt ägeda külmetusnähuga ja olen järgmiseks nädalaks rivis. Samas ega seda vist enne proovide andmist/vötmist teada saagi, seega pean varuma kannatust.

Kahju on sellest, et roganile jääb minemata. Homseks lubab kaunist sügisilma, mis saaks olla ägema laupäeva veetmise viis, kui looduses liikumine. Nüüd aga pean vist piirduma telekast spordi vataamisega. Muidugi KUI ma viitsin sedagi teha, sest eile hommikupoole mötlesin, et “oh nüüd saab rahulikult vaatamata jäänud filme vaadata” – tühjagi, ma ei jaksa isegi seda teha. NÖ-ME!!!

30.09 öhtul kell 19.15 – jeeee, 37.6 :) Poleks arvanudki, et kraadiklaasil näidu 37.6 nägemine nii röömsaks vöib teha, aga tundub, et 45 tundi 38-kraadise palavikuga võib inimesega teha seda.