Inglaste X Factoris on üks poiss, kes on nii paganama äge, et ma ei saa jätta postitamata viidet paarile videole, kus ta esitust näha vöib. Kui inglise televaatajad just päris kuu pealt kukkunud ei ole, siis on see poiss ka finaalis. Iseasi, kas ta ka vöidab, sest millegipärast vöidavad alati ballaadide esitajad, aga keda huvitab, paariks nädalaks on ta mu lemmik :)

Videot panna ei saa, sest see on juutjuubi (või X Factory) poolt ära keelatud, aga klikkige ja vaadake. Kaks mu lemmikut – Reet PetiteAre You Gonna Go My Way?

Ülejäänud esitused, mis ei ole ka pahad – Moves like Jagger, Superstition/Need You Tonight, Russian Roulette.

Pöhjus miks ma tunnen muret sellepärast, et inglise televaatajad vöivad kuu pealt kukkunud olla, peitub härras nimega Frankie Cocozza, kes on totaalne kloun. Ta ise arvab vist millegipärast, et ta on himrus äge – mu meelest on rohkem sellise “teine Eesti” tüüpi tolgusega. Lauluhäält tal ei ole ja nii palju kui ma olen aru saanud, siis enamuse öhtutest paneb ta niisama pidu. Stiilinäide siit – I Gotta Feeling. WTF, eks? Ma ei saa aru, miks teda välja ei hääletata.