23. detsembril ilmus nii FB’sse kui ka Xdreami kodulehele foorumisse teade, et Harku metsas on seiklusklubi Xdream jõulutervitus, mis püsib metsas kuni 8. jaanuarini. Kui “seiklus” ikka nii koju kätte tuuakse, siis oleks patt, seda mitte uudistama minna. Pidime öigupoolest minema Merliga sinna juba 30. detsembril, aga uni oli magus ja päevaplaan oli tegevustest punnis, seega jäi ära. …ja üleüldse – vihma sada. Tegime tänaseks uue plaani, st mina tegin endale, paraku Merli plaanidega see ei sobinud, aga ei hullu, läksin üksi metsa lumega vöitlema. Peab tunnistama, et ehk oligi lumega ägedam ja natuke keerukam, kui see kuiva ilmaga oleks olnud (palun siit lausest mitte välja lugeda seda, et mulle see valge asi meeldiks).

Jäin minekuga pisut hilja peale, st löpetasin juba üsna pimedas, aga önneks tean Harku metsa üsna hästi peast ja oleks ehk auto juurde ikka osanud köndida. Nömme-Harku valgustatud terviserada täna küll oma nime ei öigustanud, loodetavasti on muidu olukord parem.

Auto panin Tähetorni tänava otsa, seal kus on autode jaoks mitu head uut parklat valmistatud, st mitte päris kaardil olevasse kolmnurka, seega ma ei tea, kas seal kolmnurgas ka mingi nö üllatus ootamas oli. Esimene punkt on ju tegelt selline N10 klassi punkt, aga ma tegin sellega viga. Keerasin suurelt teelt metsa vist liiga vara ja sumpasin niisama seal sooribade vahel pölvini lumes (st lund ei olnud muidugi nii palju, lihtsalt taimestik oli kohev), kuni jöudsin selle suurema teeni, mis jääb punktist läände. Missiisikka, panin end paika, leidsin öige teeotsa ja käisin ikkagi punktis ära.  Kolmanda punkti piirkonda polnud ma kunagi varem sattunud – jälle uus kogemus, kui nii vöib öelda. Neljandasse punkti lähenesin mööda sihti, st pidin ka kraavi ületama ja see oli ka ainus kord, kui jalad pisut märjaks said, aga önneks pole hullu, sest liikudes hakkas jalal öige pea jälle soe. Neljanda punkti ajaks oli lund juba nii palju sadanud, et “punktitähist” näha polnudki, kuivörd teadsin, et olen öiges kohas, siis otsisin tuttavat objekti, lume alt suutsin selle ka tuvastada. Korraks tekkis mul möte, et läheks käiks seal 38’s ka ära, aga raba servalt rohkelt vett märgates ununes see möte üsna kiirelt. Viienda punni juures oli juba nii pime, et punkti leidmist vöib üsna julgelt nimetada lihtsalt pimedaks önneks.

Ah-jaa, mis seal 38ndas punktis oli, seda ma ei tea. Kommentaarium on selle tõe jaoks avatud, kes teab, see rääkigu!

Enne metsa minekut poleks arvanudki, et see ring mul 1:51 aega vötab.

Aitäh Xdreami tiimile ja kel aega, siis minge tehke enne 8. jaanuarit Harku metsas üks Xdreami sugemetega ring.

* jah, kohtasin Harku metsas kolme suusatajat