Läksin täna poodi kindla plaaniga need dipikastmed üles leida, sest ma ei tahtnud kuidagi leppida faktiga, et Selveris dipikastmeid ei müüda. Leidsin üles, st müüakse küll. Dipikastmed on nimelt tolles vahes, kus on kiirmakaronid, kisellipulbrid ja muu säärane. Mis tolle vahe teises otsas on ei suuda ma praegu meenutada. Miks ei panda dipikastmeid kröpsude juurde jääb mulle täiesti arusaamatuks, esimene koht kuhu dipikastmeid otsima minnakse on siiski mu meelest kröpsuriiul, mitte kiselliriiul.

Teistele taustaks, et läksime Merliga vana-aasta õhtul poodi, ostsime peoperenaise palvel porgandeid ja et liiga kuiv süüa ei oleks, siis tahtsime dipikastet juurde osta. Hapukoorega polnud probleemi, aga dipikastmega oli kövasti muret. Arvan, et käisime läbi köik toiduainete vahed välja arvatud see öige vahe. Isegi infolaua teenindaja ei osanud meid aidata. Viimases hädas ostsime Santa Maria tex-mex dipikastmeid, aga need ei ole ikka päris öige asi. Öige on Estrella oma. Kusjuures Santa Maria dipikastmed on kohe Santa Maria kröpsude körval, Estrella omad on aga ära peidetud. Vöib-olla on siinkohal tegemist nii ägeda turundusliku nipiga, et ma lihtsalt ei küündi selleni.