Pole vist mingi uudis, et mulle see talv ikka üldse ei meeldi. Eelköige pean siinkohal silmas liiklust, mis muutub natuke kaoseks seoses suure lumega ja no autoga söitmine on üldse lumega üks igavene tüütus. Lisaks ma ei suusata, sest ma ei oska ja see tundub mule koletu rapsimisena. Mis siin meeldivat on, ah? :)

Kuigi – ma olen leplik tüdruk ja tunnistan, et metsas on paganama ilus suure lumega. Töesti noh! Olen käinud kahel nv’l metsa vahel uitamas ja see vaade, mis avaneb on tegelikult paganama ilus. Pildile seda köike ei saa, sest mul lihtsalt puudub nii lainurk objektiiv, et haare vöimalikult suur oleks. Rääkimata oskuste nappimisest. Samas midagi ikka jääb, eksju. Kasvava fotohuvilisena vajan hädasti lotovöitu, no kohe väga oleks vaja. …aga nüüd kaldusin ma teemast körvale.

Endiselt leplikkuse lainel – ma olen nöus seda talve taluma ca kuu vöi hädapärast kuni veebruari löpuni, siis aga palun +12 ja päikesepaiste. Ei ole ju palju nöutud? :)

Töestusmaterjal, et metsas on ikka ilus küll.

        

Eelmine nv Pääsküla rabas ja eile Körvemaal.

Tegelikult püüdsin eile Körvemaal WinterXdreamil spordipiltnik olla, kuni hämaruse saamiseni see enamvähem önnestus ka. Hämaruses ja pimeduses jääb paraku oskustest puudu ning aparatuur ei vasta nöuetele (siinkohal vöiks taas lotovöidust rääkida) – WinterXdreami pildiriba.

Super häid pilte Xdreamist näeb Fotoluksi galeriist – sealt on üsna selgelt näha, mida teeb oskaja mees hea varustusega. Tõesti head pildid on.