Nagu ma möni aeg tagasi kirjutasin, siis oli mul kindel plaan minna ka talvel päikesetöusuks rappa. Möeldud-tehtud! :)

Käisin reedel Nelijärvel -22’ga metsas ja polnudki väga hull. See istutas mu pähe mötte, et kuivörd külmaga on taevas mönusalt selge, siis mis oleks veel parem aeg rappa minekuks, kui praegune aeg. Natukene löi mu enesekindlust küll köikuma üks reedeöhtune sünnipäev ja ka kaupäeva hommikul 6:30 aeg ärgates ei pakatanud ma just entusiasmist, aga ega paremat aega ei pruugi ka tulla, seega tuli töusta ja minna. Viru raba parklas (kui nii vöib öelda) näitas auto kraadiklaas -28C. Natuke viludavöitu :) Esialgu oli näol natuke külm aga kui liikuma hakata, läks nägugi soojaks. Aegajalt pidi näppe soojendama ja hüppama kohapeal vöi köndima päkkadel, et varvastel soe hakkaks, aga muidu oli tip-top – kehal ei olnud kordagi külm. Vahepeal kui raba vahel väga külm hakkas läksin metsa vahele nö sooja, sest metsa vahel oli töesti kuidagi soojem (ilmselt lihtsalt polnud tuult). Kartsin hullemat, tegelikult oli tore :) Olin väljas 2:20 ja ma ei kurda millegi üle, pigem säran rahulolust.

Iseenesest on suvel/sügisel raba ilusam, sest siis on värve rohkem, aga ka eilne käik oli absoluutselt väärt igat minutit. Muidugi oleks olnud tore, kui mul oleks olnud teine fotoka aku, aga samas ca viis minutit aku poes hoidmine soojendas selle jälle üles ja fotosessioon vöis jätkuda. Krt ma olen töesti rahul oma eilse käiguga :)

Päeval käisin veel korra Piritalt läbi ja nägin selle paljuräägitud mere auramise ka ära. Meri aurab töesti nii nagu keedetaks seal suurel hulgal kartuleid ja see aurav meri pakub imelist vaatepilti, kui vaadata Pirita poolt kesklinnale. Päikeseloojangu ajal on see ilmselt veel kordades ilusam. Päikeseloojangu ajal olin ma aga söitmas mööda Pärnu mnt’d Laagri poole, pmst jäin paar minutit hiljaks, et oleks saanud superpildi – ilus suur punane päike, täpselt Pärnu mnt kohal. Alati ei vea, eks :)

Mulle meeldib igaljuhul see kröbe pakane tunduvalt rohkem, kui -5C ja löputu lumesadu. Pange riided selga ja minge öue :)

Pildid eilsest rabaskäigust.