Ausalt, ma ei taha olla see osa eestlastest, kes iga idioodi kallal iriseb, köik jobud lihtsalt ei vääri tähelepanu. Samas jällegi, kui neile idikatele aeg-ajalt meelde ei tuleta, kui jobud nad on, siis nad ehk ei saagi aru, et nad midagi valesti teevad. Mul oli eile “au” ühe idioodiga kohtuda, st ma ei kohtunud ta’ga isiklikult, aga sain tunda ta absoluutselt teistest mittelugupidavat käitumist.

Tulin öhtul autoga trennist ja kuivörd eile oli pool päeva sadanud lund ning seejärel vihma, siis oli garaažiesine üsna lumepudrune. Tundsin natukene muretki, et kuidas mul garaaži önnestub söita, sest nendest lumepudrustest rööbastest läbi söitmine mingi eriliselt mönus tegevus ei ole. Veel “toredamaks” läks aga olukord siis, kui garaaži ette söites avastasin, et keegi geenius oli oma auto mu garaažiukse ette parkinud. Kuna körvalboksides on nö isehakanud autoremonditöökojad, siis on seda ennegi ette tulnud – pean siis paar-kolm garaaži läbi käima ja paluma autot liigutada. Seekord aga nii kergelt ei läinud – kedagi polnud “kodus”. Hmm…. Köne numbrile 110, lubati omanikuga ühendust vötta ja paluda tal auto ära ajada. Lootsin omaniku möistvale suhtumisele ning sellele, et tal ei ole väga pikk maa tulla. Lükkasin lund. Ca 25 minutit hiljem sain köne politseist – autol on kasutajaks märgitud 3 inimest ja neil köigil on umbes 3-4 telefoninumbrit, mitteükski könele vastanu ei tunnista autot omaks, nad on väidetavalt selle juba maha müünud. Mulle jääb selgusetuks, et mis andmed siis ARK’s on  vöi olid need omanikud/kasutajad lihtsalt nii jobud ja ülbikud, et ei viitsinud autot ära ajama tulla. Preili politseist tundis huvi, et kas peab hakkama tegelema auto äravedamisega vöi siis saan ma ikkagi kuidagi hakkama. Kuivörd mu elu sellest olukorrast seisma ei jäänud, siis ei hakanud ka politseile tüli tegema. Politsei soovitas mul neile vähemalt kiri klaasipuhastaja vahele jätta. Nii tegingi, kuigi ma kahtlen kas seda idiooti see kiri üldse huvitab.

Ma ei saa aru, mis sellel autoomanikul viga on, kui ta jätab oma masina rahumeeli niimoodi vööra garaaži ette nii, et mu sissesöit on pea vöimatu. Pmst ma sain oma auto siiski garaaži, aga krt miks ma peaksin hullu moodi vaeva nägema, et oma garaaži söita. Tegelikult ma isegi aiman, miks see auto just mu boksi ette oli jäetud, aga see ei vabanda kuidagi tolle autoomaniku idiootsust. Nimelt olen ma oma garaažiesise korralikult lumest puhtaks lükanud ja lumepudru minu garaaži ees on tunduvalt tagasihoidlikum, kui körvalbokside ees, aga mu meelest see ei vabanda ikkagi välja idiootkäitumist.

Mönele ei ole ikka üldse antud…

ps täna kell 12:30 on see auto endiselt veel garaaži ees