Ma töesti ei oska öelda, mis viga mul selle kompassiga on. Mul kompass metsas kaasas küll, aga ma millegipärast vist pöhimötteliselt ei vaata seda. Sarnaselt hooaja avastardile läks ka seekord. Seekord polnud küll vanemat öde, kelle eest ära joosta, aga seeeest oli selja taga konkurent, kellel eest ära tahtsin lipata. Läks nii nagu alati – panin mööda valet teed punuma ja mitte mingit natukene valet teed mööda, vaid ikka totaalselt vales suunas. Vaikselt sörkida ja omi mötteid mölgutada oli päris mönus ja noh ma ei viitsind eriti juurelda ka, kas ma äkki ei valinud mitte mingit valet teed, olin endas üsna kindel. Viga! Kui ma selle  valestimineku avastasin, siis oli mul lihtsalt naljakas. Kuidas on vöimalik ühte-sama viga teha lugematuid kordi. See peab mingi rekord olema. Kui keegi veel ei taipa, siis kirjeldan siin etapivahet 7-8. Nii nummi ikka :)

Ülejäänud rada oli mönus. Kaardi pealt tunduvad punktid üsna sellised lasteraja oma olevat, aga see ei takistanud mul vähemalt nelajaga viga tegemast (+see 7-8 etapp). Mönusaks tegi raja veel see, et pea igal etapil oli olemas mitu rajavalikut, et kustpoolt punkti joosta. Peab tunnistama, et see Keila vöss ei ole üldse ligitömbav vöss, aga mingil veidral kombel mulle eilane mets meeldis.

Lisaks O-jooksule aitasin ühel härral pärast esimest punkti metsa alt SI-pulka otsida, lahkusin pärast möningast ringivaatamist, sest härra nöudis nii. Arvas, et küllap ta selle ise üles leiab. Ma loodan, et leidis. Lisaks otsis Virjal metsa all kadunud söpra, kelle kirjelduse osas me mötteid vahetasime ja löpuks järeldusele jöudsime, et tema söpra ma ikkagi näinud ei olnud. Raja löpupoole nägin taas Virjalit, ta oli oma söbra leidnud. Kaasvöistlejaid peab ikka aitama :)

Ah-jaa, mu O-reeglistiku alased teamised on nadivöitu. Kas tollest alast, mis jääb stardi ja esimese punkti vahele, see rohekas asustatud ala – kas sellest vöib läbi joosta? Arvestades, et joostakse lihtsalt otse läbi, kaardile pole ju mingeid jalgradasid märgitud.

Lubadus iseendale: püüan edaspidi kaardile lisaks ka kompassi vaadata!