Hea kui vähemalt üle nädala saab neljapäeviti mönusal O-rajal joosta. Kohe on aru saada, et rajameister teeb oma tööd mönuga ja kohusetundlikult. Andineeme/Sõitme radasid olen ma ka enne kiitnud (2009 ja 2010). Ma kordan ennast 2010 sönadega (mis omakorda viitavad 2009 aastale) – nagu eelmiselgi aastal oli Andineemes väga mönus rada. Töesti mönus noh. Piisavalt lühikesi etappe, piisavalt teejooksu, piisavalt otsejooksu ja piisavalt ka teevalikuid. Polnud üldse paha. Nii jätkata!

Iseenda soorituse kohta ei saa muidugi pooltki seda öelda, mis rajameistri töö kohta. Mul on endiselt kompassiga halvad suhted ning lisaks sellele ei pannud ma tähele metsas olevat peaaegu, et köige suuremat kivi – seetöttu rassisin vöpsikus ja kirusin iseennast. Mul on endast kah kahju juba. 15. punkt oli äge – paganama kaval ja ilmselgelt läksin kavaluse önge.

Igaljuhul rohkem selliseid päevakuid. Margus – neljapäeval näeme! :)