Eile Hispaania – Iiri mängu vaatasite?  Hispaanlased on ikka nii krdi head, mul hakkas iirlastest isegi natukene kahju. Aga mitte sellest ei tahtnud ma kirjutada…

Ma pole oma kahe aasta taguses postituses eksinud “Vutifännid on ägedad. Milline pühendumus ja kahemilline kaasalaulmine.” 4:0 seisul oleks möned fännid juba staadionilt lahkunud, sest no krt 4:0 on häbi, aga iiri fännid seisid ja laulsid …ja kuidas veel laulsid. Mul tösiselt töusid ihukarvad püsti, seda jalgpallifännide koori kuulates. Minu täielik lugupidamine. Tahaks öudselt, et eestlastel oleks sellele mida vastu panna, aga paraku ei ole, aga noh meie fännikultuuri ei anna iirlaste omaga vörreldagi, sest ei ole ju midagi vörrelda.

Täna on inglaste mäng. Kuulake, kuidas inglise fännid hümni kaasa laulavad ja nii muuseas, nad laulavad hümni ka teise poolaja alguses. Vöimas! Üldse meeldib mulle vaadata mängude alguses, kuidas vöistkonnad ja fännid hümni kaasa laulavad – kövasti (tihtipeale ka valesti) ja uhkusega. Miks eestlased nii ei tee?


Eniveis, eilne stiilipuhas fännide ühendkoor:
The Fields of Athenry – dailymotion lehel
Kõige paremad fännid: Iirimaa mängu saatis lõpuminutitel võimas laul – jalgpall.err.ee lehel
Video: Iirimaa poolehoidjad näitasid imelist fännikultuuri – em2012.postimees.ee artikkel koos mängijate kommentaaridega


The Dubliners – Fields Of Athenry

 Postituse pealkirja leidsin kuskilt avarast internetist, kellegi Iiri fänni statement