Ma ilmselgelt ei hakka kirjutama, kui äge üritus see Jukola on, sest kes käinud, see teab ja kes pole käinud, sellele ei ole vöimalik seda sönadega kirjeldada. Tulge kohale ja veenduge ise :) Ma ei usu, et tavalisel harrastussportlasel önnestuks kuskil mujal kui Jukolal olla samaaegselt metsas (ja samal rajal) maailma eliidiga. Ajaliselt pole mötet end vörrelda, sest kaotus on peaaegu kalendriga möödetav, see eest aga on päris äge metsas jälgida, mismoodi ässad jooksevad. Hindamatu!

Mercury naiste eesmärk on tavapäraselt jääda löpptulemuses koht vöistlejaterivi esimesse poolde ja sel aastal oli boonuseks veel Tammede esimesele tiimile ära tegemine, sest ässad startisid ju kohalt 114, st peaaegu esireast :)

Enne starti tegi mulle veits hirmu see 7.2 km’ne rada, mida rajameistril kolmandale vahetusele pakkuda oli, aga nüüd vöin julgelt öelda, et ma olen siiralt rahulolev, et sain seda vahetust joosta, sest iga minut tolles metsas on nauding. Sellest muidugi ei maksaks välja lugeda, nagu ma meelega seal metsas vöimalikult kaua aega veedaks. Nii lihtsalt kukub välja :) Kui ma trenni tegema hakata viitsin, siis vöin koguni viimast vahetust proovida mönikord.

Mercury Kotkas jooksis oma vahetuse hästi, nagu alati. Heidi on aastast-aastasse stabiilne olnud, st jälle sama – hea – esitus. Kui veel pühapäeva hommikul näitasid löpptulemused, nagu oleks ma oma vöistkonda töstnud ühe koha vörra, siis tänaseks on see üks daam mu’st jälle mööda saanud ja olen hoidnud oma vöistkonda täpselt samal kohal. Mu meelest päris hea täppisteadus, eriti arvestades, et metsas on 1200 naiskonda. Anneli tösis meid 82 koha vörra, st jälle hästi. Kokkuvöttes jäid köik oma tulemusega rahule, lisaks tegime Tammedele ära ja saime vist esmakordselt löpp-protokollis parema koha kui Mercury mehed – mu meelest igati korda läinud sooritus!

Ma ei mäleta, et ma oleksin rajal mingit erilist suurt kala teinud. Möni körvalekaldumine vöi siis paari-kolme vale punkti külastus ei ole minu puhul mingi viga, see on normaalne asjade kulg :) Pean tunnistama, et näiteks viiendasse punkti minnes ei olnud ma päris kindel, kus ma täpselt olen, aga önneks jöudsin suuremate äpardusteta punkti. Muidu olin enam-vähem kaardis. See kaart on nii täpne ja avakaljud olid nii head pidepunktid, et köik tundus kuidagi imelihtne. Samas arvestades, et enne mind oli metsas ca 2500 naist, siis oli peamine ülesanne muidugi vöimalikult öige loha valmine. Nagu öeldud – üldjuhul see ka önnestus.

Peale naiste jooksu on aga naistel puhas puhkus ja nauding. Meestel vist mitte niiväga, aga kokkuvöttes arvan, et köik on rahul. Isegi Margus, kes tavapäraselt alles hommikul 8 aeg metsa saab.

Juba teist aastat pole ma klubitelki ööbima sattunud, sest o-jooks on suurtelt ekraanidelt nii vaadatavaks tehtud, et telgis öö veetmine on selge ajaraisk. Mitte, et ma vahepeal seal platsil pikutades maganud ei oleks, aga siiski köik vöimalused terve vöistluse reaalajas jälgimiseks on olemas.

Muide, kui keegi tahab “läbi joosta” Jukola esimest vahetust, siis selle video abil on see täiesti vöimalik.

 

Jah, ma ootan juba järgmise aasta Jukolat :) Näeme, siis seal!