Mul oli oma arvates jube hea plaan – lähen paariks päevaks saarele, Vormsi saarele. Kuna ma mainitud saarel kunagi käinud ei olnud, siis andis kerge guudeldamine idee, et viskan ratta autosse ja teen kahe päevaga saarele ringi peale. Vaimusilmas kujutasin ette igasugu asju…

Plaanid aga ei ole alati ellu viimisele määratud. Minu ebaönneks (ilmselgelt mängis oma osa ka halb kodutöö) oli sel nädalal, kui mina plaanisin saarele minna seal too Jan Uuspöllu ja The Suni ühisetendus/-kontsert ja see tähendas vaid seda, et köik praamid olid välja müüdud. Vöib-olla oleks pääsenud mingile praamile, aga ei tundunud väga köitev istuda selle öhkörna plaaniga lihtsalt paar tundi sadamakail. Söitsin oma heade plaanidega siis sealt Rohukülast minema. Alul polnudki ideed, et kuhu edasi. Kuna mul pole autos ka mingit Eesti atlast, siis pidin hakkama oletama. Käisin Haapsalu Selveris Eesti kaarti pähe öppimas, peamiselt küll seda Noarootsi ja Növa osa. Ühe väikese surnuaia väravas tegin ka infotahvlil olevast kaardist pilti, sest noh kuidagi pidin ju oma päeva veetma – otse koju tagasi söit tundus kah veider tegu. Läksingi siis Noarootsi ja teate, täitsa tore, et läksin, sest seal oli ka ilmatuma ilus. Kui muud ei saanud, siis paar head pilti ikka sain.

Vormsi jäi järgmiseks korraks :) …äkki juba üsna pea!