Mul läks vahepeal läpakas katki. Täpsemalt, läks katki emaplaat. Sellest (ja ka suvest ning puhkuset tingitud) ka kestev vaikus. Hankisin nüüd uue, ehk hakkan kunagi, kui aega leian taas kirjutama. Vähemalt plaan on selline.

Aga info möttes neile, kes satub olema Dell Latitude D610. Viisin oma mittetöötava asjatundjast läpaka väikevennale, kes uuris ja puuris seda mitu päeva, esialgu ei saanudki aru, mis viga on. Löpuks siis see emaplaadi jama. Äge on aga info, mille väikevend mulle edastas, mis guugeldades avalikuks tuli “A number of Dell Latitude D610 units will develop microscopic fractures of the motherboard. Symptoms of this problem may include inability to turn on the computer, unexpected shut down within 30 seconds of being turned on, or visible screen artifacts while in operation. This problem also frequently contributes to the blue screen of death (BSOD) in Windows. The Dell Latitude D610 was intended to have a 3-4 year life.“. Mul läks töesti hästi, mul oli see läpakas juba viiendat aasta, st saingi ühe aasta boonusena :) Et te siis teate, kui te arvuti ca 30 sekundi järel end lihtsalt välja lülitab, siis on täiesti vöimalik, et teilegi sattus see önnetu eksemplar, mille emaplaadis on mikroskoopilised vead. Körge viis!

Ja kui keelelgi on vaja tollele D610 mingit osa, mida annab vanalt uuele tösta, siis vöetagu aga ühendust, sest mul pole tolle vana läpakaga mitteköigevähematki teha.