Teate, Eestis on üks masin, mis söidab ametlikult ringi nii, et tal ei ole registreerimisnumbrit. Numbri asemel on üks riigi sümbolitest. Teate küll, eks? :)

Novot, tulin täna jala kodu poole ja Pärnu mnt’l jalutades pritsis mind üsna näotul moel soola-lume-löga pasaga üle üks nr 5 bussi juht. Ratturina olen ma nii harjunud sellega, et osad bussijuhid ongi lihtsalt värdjad ja mulle tundub, et nad peavad autoteed enda omaks. Könnitee paraku tihtipeale vördub autoteega.

Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida…. nagu vist ütles üks mees, kes ka tolle registreerimisnumbrita autoga söita sai.

Eniveis, olin just jöudnud bussijuhi peale pahurdamise löpetada ja suurema pasa riietelt maha lükata, kui sain uue litaka. Ikka korralikult – saabastest kuni mütsini. Keerasin end ümber ja hüüdsin üsna ühemötteliselt “Käi *****,….”  Tärnide asemele möelge üks söna, millele ameerika teleshowdes pannakse piiks ja punktite asemele selle institutsiooni nimi, kes selles autos istus. See lause tundus mulle kohe pärast väljaütlemist maruabsurdne ja mida aeg edasi, seda veidramaks see muutub :) Ma püüan kuidagi aru saada, et suvaline jobubussijuht vöi siis idiootautojuht jalakäija pasaga üle pritsib, aga et seda teeb riigipea autojuht on ausalt öeldes sönatuks vöttev. Härra istus ise ilmselgelt ka autos, sest foori taha jäi see auto seisma selliselt, et julgestusmasin blokeeris körvalesöidu. Köik ülejäänud autod, mis teel Spartast koduni mu’st möödusid, said normaalselt söidetud, aga too üks Audi rikkus kogu pildi.

Ei oska kuidagi selle fakti üle, et presidendi auto mind pasaga üle pritsis, önnelik olla. No ei oska noh.

Tahaks loota, et tal on vähemalt natukenegi piinlik.