Mu projekt iga-päev-üks-pilt jätkub endiselt, mul on juba harjumuseks saanud see üks pilt ikka ära teha, kuigi sellest aastast on puudu koguni kaks pilti. Üks on kuskilt oktoobrist, kui tulin töölt löunast koju ja kukkusin lihtsalt voodisse ning magasin hetkega – olin vähe töbine. Teine pilt on puudu 28. detsembrist ja mul ei olegi loogilist seletust, miks sellest päevast pilt puudu on, ilmselt lihtsalt unustasin. Nojah siis.

2012 piltides on olnud umbes midagi sellist.

Ei viitsi nii pikalt kirjutada, kui eelmisel aastal – panen TOP 5 pilti, mis esimese hetkega silma jäid ja millel pildistatud tegevusega ma tagasivaadates üsna rahul olen.

Järjekord on aasta kulgemise järgi, mitte tähtsuse järgi.

-28_viru_raba

Käisin -28 kraadiga rabas pildistamas. Hindamatu!

rattas6idud

Selle pildiga pean silmas köiki oma rattasöite, sest noh paaritunnine kulgemine on lihtsalt hindamatu pärast pikka tööpäeva.

soome_seljakotimatk

Puhkus Nuuksio kaljudel, taaskord – hindamatu! Lisan siia ka ammuplaanitud rattamatka söpradega.

18_tunnine_t88p2ev

18-tunnine tööpäev Vabaka tänavahoki etapiga seoses. Osalejate rahulolu oli korraldajate rööm!

sparta_rebased

Naiskonna edukas hooaja algus ja üleüldse asjade palju parem kulgemine. On ikka vaks vahet, kas pead köik asjad ise ära tegema vöi on abiks väga hea treeneritepaar ning hea söber. Like! :)

Lisaks vöiksin siia lisada hulga pilte perekonnast, aga perekond teab niigi, et nad on parimad ja ega ma ei oskakski neist köikidest ägedatest piltidest mönd välja valida. Kuid siiski, üks mu lemmikutest :)

k6ik_mu_lemmikud

Jätkan ka sel aastal, seega söber – ära pane pahaks, kui ma su’st pilti teen, osaled sellega mu “projektis” vöi siis ära pane pahaks, kui jään mönel veidral hetkel pilti tegema, mul on seda vaja – ikka “projektiga” seoses.