Miks on alati nii, et kui toimub midagi head, siis toimub samal ajal mitu ägedat asja?
A-la-ti!rock_summer_88

15-16. juuni teadupoolest on Jukola, kuhu lihtsalt peab minema, sest see on nii äge üritus. Pole küsimustki, eks?

Kui tavaliselt on sel ajal Rabarock, mis minust on kuidagi mööda läinud, siis sel aastal on sellel samal nädalavahetusel Rock Summer. See on ikka nii köva nostalgialaks, et ma olen sönatu. Ma  arvan, et ma päris köigil Rock Summeritel ei käinud, sest see üleliia odav löbu just ei olnud (näiteks 1993 aastal maksis festivalipilet eelmüügis 300 krooni, mis tol ajal oli ikka väga suur raha), aga pea pooltel käisin ikka kohal, kasvöi ühe päeva piletiga. Korra oli vist isegi esimene päev mingil pöhjusel tasuta. Einoh…. head ajad :)

Kuigi ma pean tunnistama, et tõenäoliselt ma valik ikkagi Jukola, sest söprade-eliit läheb ju metsa mönulema, aga mul on kohe kergem, et sain pisutki vinguda tollel kaks-ägedat-üritust-samal-ajal teemal.

Ma videot seekord ei pane, aga lingi videole panen ikka – EMF Unbelievable – üliköva!