2013-04-07 emotsioonA miks te teete sporti? Emotsiooni pärast, eks? See emotsioon, mis tuleb önnestumisest on täiesti sönadega kirjeldamatu. Seda tunnet tundsin eile, kui mu naiskond suutis kahel korral välja tulla kaheväravalisest kaotusseisust ja seda valitseva meistri vastu. Viimane värav löödi 13 sekundit enne normaalaja löppu. Ma pole ammu ühegi värava üle niimoodi röömustand – ei mäleta (vöi noh ei registreerinud ära), aga ilmselgelt röökisin ja hüppasin suurest önnest. SELLE EMOTSIOONI pärast ma sporti teengi. Heaküll, ma tegelikult antud juhul ei teinud ise sporti, aga see on minu naiskond, kes näitas sellist vöitlusvaimu ja see tähendab, et pöhimötteliselt oleks ma nagu ise sporti teinud :) Ma olen taaskord äraütlemata uhke!

2013-04-07 PF

Löppude löpuks pidime paraku küll tunnistama vastase paremust, sest bullitiseerias oli neil rohkem önne, aga see ei vähenda kuidagi mu emotsiooni normaalaja ülishefi löpu üle.

Kui sa istusid eile ajavahemikul 13:15-15:30 kodus diivanil, siis oli see valesti veedetud aeg, sest nii pönevat ja tempokat mängu pole Eesti naiste esituses ammu olnud. Arvatavasti oli viimane selline eelmise hooaja viies finaalmäng.

Finaalseeria kestab, köik on vöimalik!