Kui öigesti mäletan, siis jooksin viimati N21C klassi neli aastat tagasi Linnamäe päevakul. Tol hetkel oli mul pöhjenduseks hüppeliigese opist taastumine, nüüd ei olnudki pöhjust vöi siis öigemini oli mitu väikest. Eniveis, jooksin C klassi ehk lihtsat ja lühikest. Mulle meeldis. 2013-05-02 HarkuMa ei tea, kas ma valisin vale rajavaliku vöi tegin midagi muud valesti, aga etapil 5-6 pidin ületama üht kraavi, kust ülesaamiseks olin sunnitud üle pölve (külma ja mitte väga puhtasse) kraavivette astuma. Ega ma väga ei viitsinud leebemat kohta kraavi ületamiseks otsida ka, aga ma siiralt loodan, et tegu oli minu veaga ja tegelikult ei pidanud algajad ning ka üle 70’sed daamid vöi üle 75’sed vanahärrad pölvini vees kahlama. See oleks kuidagi näotu. Ärge saage valesti aru, mul ei ole kraavis sulistamise vastu mittemidagi, lihtsalt mumeelest ei peaks algajad ja päevaku vanimad osalejad kraavis ukerdama.

O-sport on ikkagi tore, vaatamata isegi sellele, et ma joosta ei jaksa vöi noh väga ei saa, sest jalad hakkavad veidra koha pealt valutama. Nimelt sääremarja alla lööb imelik valu, umbes nagu Indrek Seil ühel olümpial, selline krambieelne seisund. Könnin siis paar sammu ja valu läheb üle. Nii ma teengi seal metsa all veidrat jookse-jookse-hüppa stiilis kulgemist. Tahaks sellest ebameeldivast valutundest lahti saada.

Mihhail KorbPärast päevakut töime Merliga Harkust ühe vanahärra Järve Selveri juurde, ta nimelt hääletas päevakukeskuses iga mööduva auto peale. Mina oleks ehk kuidagi välja vingerdanud ja olnud nö tüüpiline eestlane, aga Merli leidis, et peab vanahärra ikka bussipeatusele lähemale tooma ja töttöelda oli see öige lahendus, sest tobe oleks ju olnud teda metsa jätta, kui endal auto tühi. Igaljuhul, miks ma seda kirjutan on see, et kui olime auto seisma jätnud ja härrale bussipeatuse suuna kätte näidanud jäi ta midagi kotust otsima, ise pomisedes “Ooot, kuhu ma selle nüüd panin”. Otsis ja otsis ning leidis Mihhail Korbi nimega šokolaadi. Küll on hea, et valimised on tulemas, ei pea ise magusat ostma :)