2013-05-04 ratas

On ju üsna tavaline, et eestlast vöib tunda sellest, et kurtma ollakse meistrid, aga kiitmise osas pigem kitsid. Püüan nüüd müüti murda.

Olen terve talve kurtnud kui nöme see lumi on, mittemidagi ei saa teha – üks suur nutt ja hala. Olen olnud aus, sest talisport ei ole ikka üldse minu rida. Ja olen ka nüüd maruaus – need ilmad, mis on olnud terve viimase nädala, on tervisespordiks ideaalsed (ja noh tegelikult mitte ainult spordi tegemiseks)! Super-super-super! Niimoodi vöiks nüüd minna kuni vähemalt septembri löpuni.

2013-05-06 rulluiskÖhtul rattaga söites ei taha kuidagi koju jöuda, sest ilm on nii ilus, et kodus istumine tundub täieliku raiskamisena. Ega peagi niiväga sporti tegema, ka lihtsalt kulgemine on äge. Vöi näiteks – ükspäev rulluisutades jäin mötlema, et tegu on ju suht sama liigutusega kui suusatades, aga erinevalt suusatamisest, rulluisutada mulle meeldib. Pöhjus on siis ikkagi lumes :)

Vöi jooksmine vöi siis kasvöi niisama köndimine – mul ei ole sönu, nii paganama mönus on! Isegi jooksmine, vaatamata sellele, et see mul endiselt veel natukene raske on, on tore . Ilm lihtsalt kompenseerib köik.

Palun jätkata!