…jep, käisime Eliga (ja poolel teel liitunud Merliga) reedel sellisel vinge nimetusega üritusel. Ja oli ootamatult äge.

tudengipaevade_auto_o

Jutt lihtne. Stardis anti köigile kaart, kus peal oli 40 punkti, läbida vöis vabas järjekorras, igas punktis lahendus küsimustele, milledega leht ka stardis laiali jagati.  Lisaks anti veel tee peale kaasa üks sudoku ning ka neli stereopilti, kus väidetavalt olid mingid numbrid kirjas. Ma neid stereopilte isegi ei proovinud vaadata, sest ma ei oska neis midagi näha. Mu meelest on see üks sigri-migri köik. Sudokost pääsesin ka, sest keegi pidi ju kaardi jälgimise ning autojuhtimisega ka tegelema. Lisaks veel mingi loogikaülesanne, mida lahendas ka Eli ja tundub, et öigesti lahendas. Ah-jaa, kaardi puhul oli eriline see, et osad puntkipiirkonnad olid kas peegelpildis vöi siis lihtsalt pööratud, nendest läbinärimine vöttis nats aega, aga ega need midagi ületamatut polnud. Huvitav on see, et nii mönigi orienteerumisega mitte sinasöber olev tuttav, kellele oma reedeöhtusest seiklusest pajatanud olen, on küsinud, et kas kasutasite GPS’i ka – noh, et teada kuhu minna. Mis GPS? Meil oli ju kaart! :)

2013-05-10 Auto-O_1Lisaks anti köigile stardis külge ka GPS seade, millega vöistlejatel silm peal hoiti, et kiirust ei ületaks. Tollesama GPS’i järelvaatamisel tundub, et oleme stardist köige kiiremini punuma pannud, aga noh mis seal ikka tühja passida. Ülejäänud oli juba tore orienteerumise ning autosöidu rööm. Pöhiline vaev oligi selles, punktikohas öige vastus esitatud küsimusele leida. Möne küsimuse puhul ei saa ma siiamaani aru, mismoodi ma oleks pidanud punktis tolle vastuse peale tulema. Näiteks oled Tönismäel TTÜ Tallinna Kolledži juures veetorni ees ja loed küsimust “Veetorni ees Nõmmega seotud koht?” ja no ei mötle välja, kuidagi ei mötle. Hiljem saad teada vastuse, mis on “Seikluspark”. Hmm…. ma ei saa siiamaani aru kuidas too veetorni esine ning seikluspark omavahel seaotud on. Vöi oled aadressil Magasini 20 ja küsimus on “Mis asus siin kuni 60-date lõpuni?”, taaskord ei mingit vihjet, lihtsalt majad ning tänavanurk. Vastus igaljuhul on “Juudikalmistu”. Wikipedia muide jagab hoopis teistsugust infot.

No igaljuhul ega polegi vahet, sest löppude löpuks oli ju pönev. Tallinna tänavaid ma tunnen ning autosöit on tore, tuli vaid leida täpne koht ning lahendus esitatud küsimusele.

2013-05-10 Auto-O_2Kohe alguses jätsime ühe punkti teadlikult vahele ning ühe unustas Eli vöistlustuhinas ära ja seitse punkti jäi vötmata ajapuudusel. Paaris läbitud punktis lisaks eelmainitutele panime vale lahenduse. Muidu bueno! Eriti heaks läks siis kui vötsime pardale ka Merli, sest kolm pead on ikka kolm pead, st üks (st mina) söitsin autoga, üks (Eli) lahendas ülesandeid ja üks (Merli) luges kaarti ning vöttis punkte. Ideaalne!

Ausalt, me ei vöistelnud vist kordagi vöi vähemalt ei möelnud ma küll sellele, et kuidas meil läheb vöi et kus me löpuprotokollis asetseda vöiks. Esimesel korral piisas ka lihtsalt kulgemisest. Suur oli mu üllatus, kui öösel koju jöudes tulemusi vaadates selgus, et olime saavutanud kolmanda koha! Ilmselt on tegemist alagaja önnega :)

Teadmata löpptulemust premeerisime end Staabis burksiga. Eli tegi välja :)

Homme muide toimub Retro Night Race 12, lubatakse, et “osa rada on orienteerumiskaartidel ja seal on vaja osavat kaardilugemist.” – tahaks minna, aga kaaslasi napib. Korraldaja kutsub osalema ka rattureid, ei teagi kas vötta väljakutse vastu vöi ei. Iseenesest ei tohiks ju 3.5 tunniga 40-50 km’i väga suur probleem olla.