England_Nike_KitAvastasin täna hommikul täitsa juhuslikult, et Inglismaa jalgpallikoondise vormid on nüüd Nike teha. Kes ei teadnud, siis vähemalt eelnevad 60 aastat on inglased mänginud Umbro vormides ja need vormid on olnud ilusad. Päriselt, ilusad!

Mul on küll siiralt kahju, et inglased end suurkorporatsioonile maha müüsid. Ilus oleks olnud ikkagi püsida kodumaise Umbro juures. Ma loodan, et selle kuue aasta möödudes, mis Inglismaa jalgpalliliitu nüüd Nikega seob, taipavad nad oma viga ning loobuvad nad nendest Nike vormidest, sest noh oma oleks ikka oma. Inglise oma jalgpallifännid on vörrelnud seda uut särki 1974. aasta Saksamaa koondise särgiga. Väike sarnasus on isegi olemas. Samas on üks fänn säilitanud mönusa huumorisoone, öeldes “I suppose the idea of the new shirt being like a German one is that we may win a penalty shootout now!” – hahaha… terav! :)

Nike-England-Home-kit-2013Önneks muidugi on säilitatud möninganegi retro välimus, millele Umbro viimasel ajal üha enam röhus. Mu lemmikuks jääb ikkagi too särk, millega tuldi välja 2009 aastal. Jep – meeldib! Viimane 2012-2013 särk oli ka täitsa ilus. The Sun on teinud tagasivaate eelnevatele Umbro särkidele. Ma jään endale kindlaks, need on ilusamad kui hetkel väljatulnud uus Nike särk.

Samas ma ei kaota lootust, äkki suudab isegi Nike millegi kenaga välja tulla. Näiteks järgmise aasta MM’ks?