if_it_aint_broke_dont_fix_itJah, päriselt – kui asjad töötavad piisavalt hästi, siis ei ole vaja neid “parandama” ja “kaasajastama” hakata. Mitte, et ma praegu maailma peale vihane oleks ja ega tollesse uuendusse midagi enam parata saagi, nii lihtsalt on, aga ikka on ju tore eestlaslikult natukene vinguda.

Flickr nimelt tegi eile oma lehel uuendused, mis mu meelest on pehmelt öeldes koledad. Ja mitte ainult mu meelest, vaid flickri foorum kihab üsna negatiivsest vastukajast. Flickri tiim ise on muidugi oma uuendustega marurahul, aga no krt flickr oligi sellepärast äge, et pildid olid esilehel täpselt paraja suurusega, mitte sellised suured lahmakad nagu praegu. Statistika oli kohe pildi all, kohe pildi all oli ka näha, kas keegi on pilti kommenteerinud, teatud sündmuste albumid olid esilehel viimaste piltide körval jnejnejne – mönus ja köikehölmav. Nüüd on…. noh selline kohmakas.

Foorumis nöutakse endise oleku taastamist. On üsna ilmselge, et seda ei tule, st peab uue pildiga harjuma, aga no flickri tiim vöiks vähemalt anda pro juuseritele vöimaluse vötta tagasi vanamoeline pilt. S*ta asja eest ei tahaks ju maksta. Kui keegi oskab mulle soovitada mönd teist paremat kohta, kuhu igapäevaselt pilte üles laadida, siis ma olen ettepanekutele avatud.

Hakkas ikka kergem küll :)