Kui ma eelnevatel hooaegadel olen selleks ajaks vist metsa sattunud ka muudel o-üritustel, kui vaid päevakud, siis sel hooajal ei ole see önnestunud. Töttöelda ega ma väga sellepärast muret ei tunne ka, sest päevakutest on mulle küll. Tunnen küll mönel teisipäeval väikest kiusatust, et vöiks ju metsa minna, aga see o-jooksu raja sobitamine ratta-o punktidega ei ole päris see. Jukola on mu järgmine siht :)

2013-05-16 KaberneemeSee viimane kirjeldatud olukord oli mönevörra ka eelmise nädala päevakusse üle kandunud. Aga noh kui vaadata rajameistri nime, siis ehk oligi seda oodata. Samas jällegi see kaart ongi selline, et aegajalt on teejooks vältimatu. Ei, ärge saage valesti aru, rada ei olnud halb – pigem oli tore (välja arvatud paar etappi). Eriti tore oli raja alguses rannaluidetel – öhk oli soe, mönus tuul, mere ja metsa löhn – imeline. Ma ei ole teab mis mere inimene, aga eelmisel neljapäeval oli küll tunne, et see koht oligi tol hetkel köige parem koht. Läksin pärast jooksu veel korra mere äärde nautlema. Töesti mönus! Suvi, kesta palun hästi kaua :)

TON’i kalendris on hetkel 13. juuni päevak taas Kaberneemes, aga eeldatavasti see nii ei lähe, sest samal kaardil ca kuu ajase vahega väga joosta ei tahaks. Loogiline oleks, et see 13. juuni päevak toimub ikkagi Linnamäel, kus pidi toimuma eelmise nädala oma, aga asukohta muudeti Kevadtormi töttu. Arvestades, et Kevadtorm löpeb vist täna, siis on lootust. Margus, tee sama ägedad rajad, kui eelmisel aastal.

2013-05-23 KloogarannaEilane päevak oli Mercury korraldada. Paraku mu enda panus korraldamises jäi seekord väga nigelaks, aga ehk ei panda pahaks :) Vähemalt telgi aitasin kokku panna. See ju loeb, eks?

Millegipärast oli Priit otsustanud, et kolmekümneviiesed daamid pidid jooksma pikemat rada kui N21A preilid ja N21B tütarlapsed said nendest kolmekümneviiestest 900 meetrit vähem joosta. Mu meelest on see ebaaus. Millega need noored veteranid sellise teeninduse ära on teeninud? Ilmselgelt ei saanud ma endale lubada, et lähen jooksma naiste köige pikemat rada, ka ca sada meetrit lühem rada oli liiga palju – valisin B klassi. Mulle oli sellest küll ja veel. Olgugi, et löppresultaat seda ei näita, aga eile oli metsas mönus. Keset rada mötlesin isegi, et oleks ju vöinud ikka tolle kolmekümneviieste raja vötta, aga tagantjärgi tarkus on teadupoolest täppisteadus, millega ei ole mittemidagi peale hakata. Ei, mönus oli. Eriti mönus oli pärast jooksu jalgupidi meres solberdada. Taaskord see meretuul ja soe ilm (mis tegelikult ikkagi väga soe ei olnud, aga pärast jooksu petab ära küll). Jep – suvi, kesta!