2013-06-02 ratas

80.59 km / 4:36:46

…vöi noh nautisin päeva! :)

Teate küll seda, et kui peaks tegelema millegi väga olulisega (a’la diplomitöö kirjutamine), siis on köik muud tegevused palju ägedamad, kui see, mida sa pead tegema. Ma ei pea küll praegu diplomitööd kirjutama, vaid tegelema pakkimisega, aga kuna ma ei oska kuskilt otsast pihta hakata, siis tegelen ikkagi asjadega, mis on palju mönusamad. Näiteks rattasöit. Nii tegingi.

Köigepealt plaanisin endale osta rattasöiduks sobilikud prillid, aga kuna oli pühapäev, siis lähedal asuvatest kauplustest oli avatud vaid HawaiiExpress. Kui veebist vöib tunduda, et nende valik on paganama lai, siis tegelikult see nii ei ole ja noh hinnaklass on ajuvabalt kallis. Ma ei tea, vöibolla need päikeseprillid ongi nii kallid, aga eriti ei kipu endale 60 euro eest prille ostma, mille ma täitsa kogemata vöin, kas ära kaotada vöi siis lihtsalt katki istuda. Veits odavamaid oli ka, aga teen enne ikkagi turuuuringuid, kui uuesti sinna poodi lähen. Veloplusi püsikliendina tahtsin ka seda poodi külastada, aga millegipärast on nad otsustanud, et pühapäev on nad suletud. Olgu siis nii. Pidin seekord silmalendavaid putukaid trotsides ja päikespaiste kiuste prillideta hakkama saama.

Eniveis suundusin ringile. Enam-vähem olin plaani enda jaoks välja möelnud, aga et see löpuks nii pikaks kujunes oli endalegi üllatus. Samas mul kiiret ei olnud, st oli aega nautida – näiteks pilti vöi siis Viimsi Marketi juures piruka ning Fanta peatus teha. Selle sooja ilmaga ei tundunud isegi vastutuul nii kole. Töttöelda püüdsin seda muidugi vältida igal vöimalikul juhul. Nagu vanale rattahundile kohane valisin ringi ikka selliselt, et saaks koju söita alltuult. Plaan toimis ja kodupoole söit ei olnud vaatamata läbitud km’dele nii raske, kui arvanud oleks.

Üldiselt vaadatagu allolevat pildirida, see kompenseerib kuhajaga läbitud kilomeetrid ning nendele kulunud aja.

2013-06-02_vaated

Täna hakkan koristama/pakkima!