Vahepeal on mööda läinud neli päevakut, kiire elutempo töttu pole olnud aega kaarte üles oanna. Tõe huvides ja noh, et endal aasta-vöi-paari pärast hea vaadata oleks, siis panen need ikka üles.

Krossijooksu-O Kaberneemes

2013-06-13_Kaberneeme

Pole vist kedagi, kes vaidleks vastu sellele, et Kaberneeme päevak oli üks paras krossijooks, sest seda ta ju tegelikult oligi. Ma tegin vea sellega, et läksin metsa ilma, et oleks eelnevalt pöit kergendanud. Kuni kolmanda punktini pidasin vastu, siis läks jooksmine nii ebamugavaks, et pidin vahepeal peatuse tegema. Nagu Heidz pärast tödes, siis pean öppima kiiremini tegutsema, sest siis poleks ehk talle kaotanud. Tösi ta on, mul ei ole ühtegi vastuargumenti. Olgugi, et rada oli lihtne ja pidi lihtsalt jooksma, nii nagu torust tuleb ning tulemustest vöiks arvata, et mul väga hästi ei läinud, siis mulle meeldis see päevak. Avaldasin ka kiitust rajameistrile, kes finišis kükitas. Aegajalt on hea niimoodi tormata :)

Fotograafi-O Laulasmaal

2013-06-20_LaulasmaaLaulasmaal ma tegelikult metsa ei jöudnudki. Olime Merliga päeval Eesti MV kriteeriumisöidus rajakohtunikeks ja see töö oli päris väsitav. Töesti poleks arvanudki, et raja ääres seismine ning mööduvate autojuhtidega suhtlemine nii väsitav vöiks olla. Igaljuhul olime mölemad sellest üsna väsinud. Ühel meist (mitte minul) oli veel eelmise päeva paljajalu jalgpallimängust jalad villis ja teisel meist (mitte Merlil) oli kodus asjade pakkimine prioriteet nr 1, st metsa nagu väga ei kippunudki. Ma olin lubanud SK 100’le, et teen päevakul välismaalastest pilte ja seda ma kaks tundi tegingi. Kaks tundi sääskedele söödaks olemist, saagiks 381  pilti ja oligi aeg pakkida end autosse ja koju kimada. Loodan, et klubikaaslased ei pahanda – vaadake parem päevakul tehtud pilte. 8. augustil püüan hoolikam olla.

Suunatajuta-O Törrepöhjal

2013-06-27_TõrrepõhjaTörrepöhja on huvitav koht – lame, kuid rohkete aukudega, mis vist peamiselt on tekitatud sinna söjaväelaste poolt. Mulle mingil veidral pöhjusel see koht meeldib. Kui sinna veel kuidagi autot löhkumata kohale saaks söita, oleks veel ägedam. See viimane pole muidugi kuidagi kivi korraldava klubi kapsaaeda, see on pigem paratamatus. Olin oma GPS-kella koju unustanud, seega ma tegelikult päris täpselt ei tea, kus ma mönes kohas uitasin, aga no liigne detailsus vöibki nats häiriv olla :) Eriti pean silmas punktivahet 55-31. Märkisin küll kaardile mingi joone, ega ma ei usu, et see töele vastab, sest ma töesti ei saanud vahepeal aru, kus ma olen ja liikusin lihsalt edasi, sest seistes hakkasid sääsed kimbutama. Önneks olen ma ikkagi midagi möödunud aegade vigadest öppinud ja ühel hetkel taipasin kompassi vaadata, mis muidugi näitas kätte karmi töe – liikusin totaalselt vanas suunas. Löpuks sain end paika ja siis polnud ka punkti minek enam teab, mis raske tegu, aga ilmselgelt olin juba uitamisse liiga palju aega matnud. Lisaks muidugi veel mitmeid-ja-mitmeid pisivigasid ja nii ma taas Heidi paremust tunnistama pidingi. Kuna kahjurööm on suurim rööm, siis on mul siiras rööm, et ka Anneli kaotas Heidile ja Alma kaotas mulle 59 sekundiga :) Löpuprotokoll ei valeta!

Käigu-O Läsnas

2013-07-04_LäsnaNoh ja siis tuli see eilne päevak, mida ma pelgasin juba natukene kolmapäeva öhtul. Endiselt ei olnud päevaku alguseks mu keha niivörd mitte valus, vaid ma olin lihtsalt väsinud ja see väsimus andis tunda juba pöhimötteliselt esimestest meetritest alates. Kui ma esimesse punkti veel proovisin joosta seal mustikate vahel, siis edasisest peaaegu, et loobusin. Eilset päevakut iseloomustab köige paremini söna matk, sest ma töesti matkasin seal. Mulle väga meeldib see maastik, aga millegipärast on viimasel ajal sellega kuidagi alati puseriti läinud – 2010 tegin terviseköndi, 2011 jalutasin, 2012 kohta kaarti ja postitust pole, aga tulemused reedavad, et ega tolgi korral erilist jooksmist toimuda ei saanud (samas vähemalt Almale olen ära teinud :D). Eilseid tulemusi veel üleval ei ole, aga seekord pakkusin Almale röömu ja lasin tal endast kiirem olla. Mönel kohe veab, eks? :) Olgu see talle kompensatsiooniks 2009 aasta Suunto Gamesi eest. Süüdistan endiselt kuuma ilma ja teisipäevast vereloovutust ning pöhiliselt muidugi rasket kolmapäeva. Vähemalt sai selgeks, et mustikad on pöhimötteliselt valmis ning Linajärves ujumine on endiselt sama tore, kui eelnevatel aastatel. Järgmise korrani :)