Eelmisel aastal kui bussisöit pealinlastele veel tasuline oli korraldas Tallinna Transpordiamet o-võistluse, kus tuli jooksmisele lisaks kasutada ka ühistransporti vöi noh tegelikult oli olulisem ühistranspordist see ühiskaart ja selle reklaam. Sel aastal enam ühiskaarti polnud vaja tutvustada, pigem rõhuti Autovabale päevale, mis minu arvates üldisest meediast vist üldse läbi ei käinud. Oleks vöinud ju. Eniveis, eelmisest aastast jäi mul üritusest hea mälestus (pöhiline roll on muidugi vöidetud loosiauhinnal), seega läksin ka sel aastal.

Lühidalt on tegu 2-tunnise valikorienteerumisega, kus punktiväärtus oli seotud punkti numbriga (nagu rogainis) ning reeglitekohaselt tuli vähemalt kolmel korral kasutada ka ühistransporti.

2013-09-22 Yhistranspordi-OAlustan sellest, et ma olen ikka erakordselt halb raja planeerija. Mul ei ole see rogainidel kunagi välja tulnud. Mittekunagi. Nii ka seekord, sest nüüd seda kaarti vaadates, leian palju paremaid variante, kui need, mille ma eile sooritasin. Isegi KUI ma oleks alustanud oma ringi sedapidi, nagu ma alustasin siis oleks ju võinud köigepealt vötta sillalt punkt nr 12 ja alles siis 27. suunas kimada, aga ei jooksin köigepealt bussipeatusesse, kus selgus, et jöuan 27. joostes ära vötta ja alles seejärel bussi peale minna. Lippasin siis mööda Raudtee tänavat punkti nr 27, kuigi tegelikult  35-aastat Nömmel elanuna oleks pidanud teadma, et vöta köigepealt 12 ja jookse mööda raudteetammi 27 suunas. Erakordselt loll valik minu poolt. Kirde bussipeatuses istusin ja guugeldasin vastuseid küsimustele, millele rajal olles vastused pidi leidma. Buss muide tuli palju hiljem, kui olin arvanud – oleks seda teadnud oleks jooksnud Järve Keskuseni ja sealt üksköik mis bussiga peatuse vörra edasi. tagantjärele tarkus… Igaljuhul ootasin tolle 36 ära ja söitsin kolm peatusevahet 28 suunas. Seejärel kerge sörk Spartani, kus ootasin paar minutit bussi ja söitsin kaks peatusevahet, et siis A Le Coq’ni punkti nr 36 sörkida ning sealt Endla risti punkti nr 31. Punktis vötsin lahti mobiilirakenduse, kust on live‘s näha kus üks-vöi-teine troll/tramm/buss parasjagu on, mulle sobiv troll nr 6 oli just Endlast alla keeramas, seega kimasin trollipeatusesse ja söitsin punkti nr 34 vötma. Pilk telefonile näitas, et kohe-kohe on tulemas troll nr 5, lippasin üle ristmiku öigesse peatusesse ja nautisin taas 3 peatust trollisöitu. Löwenruh pargis kaotasin paar minutit punkti otsimisele, see ei olnud üleliia nähtav. Edasi oli mul ajaga natuke napilt ja bussiliiklus ei aidanud üldse mu tegevusele kaasa. Sörkisin mööda Räägut Nömme tee poole ja vötsin käigult punkti nr 33. Oleks ma kiire jooksja, siis oleks jooksnud 26 ja alles seejärel bussi peale läinud, kuna aga minu jooksukiirus ei ole väga mainisväärne, siis vötsin bussipeatuses istet ja pidasin sisemonoloogi, et mis siis nüüd edasi. Pilk kellale ütles, et 26 tuleb ära jätta. Kaalusin veel pikalt, et kas sõidan 17’ga löpp-peatusesse vöi lähen Tervise tee bussipeatuses maha ning jooksen löpuni. Otsustasin viimase kasuks. Seal metsa all läks juba punnimiseks. Pressisin nagu jaksasin (ja ega väga ei jaksanud) TTÜ Spordihoone poole ja sealt Nömme mäkke. Raja löpuks ei olnud see üldse tore lahendus. Oleks ma alguses tolle punkti nr 12 ära vötnud, siis poleks vist trahvi saanud, aga kuna ma juba punnile nii lähedal olin, siis läksin ja vötsin ikkagi tolle ka ära – preemiaks 1:34 üle aja ja vist 2 miinuspunkti. Juhtub….

Ah-jaa – tänan Tarci ergutushüüete eest. Poleks oodanudki :)

Valimised on tore aeg, saab tasuta šokolaadi

Inimene on ikka imelik. Ma olin endale kindlaks plaaniks vötnud, et tulemus ei ole oluline, O-sproti tuleb nautida, aga löpuks kui aeg hakkab peale pressima siis tuleb ikka hasart sisse. Arvestade, et esikolmikusse ma niikuinii ei tule, siis oleks ju vöinud selle trahvi rahulikult ka suurema vötta, aga ei oli  vaja loom välja lasta. Loodan, et seda rogainil ei juhtu, sest ei tahaks uskuda, et ma pärast 8 tunnist matkamist väga loomastumiseks valmis olen.

Loosiönnega seekord ei vedanud, lahkusin tühjade kätega, aga see eest rahulolevalt. Järgmine aasta jälle, siis vöiks muidugi parema planeeringu teha.

Nagu körvalolevalt pildilt näha, siis kasutasid mitmed erakonnad rahvakogunemist valimiskampaaniana, mis seal ikka, ega mul šokolaadi vastu midagi ei ole. Minu häält ei saa paraku kumbki “Magusa sügise” soovijatest.

Tulemused