exerciseMa olen vilets treenija vöi noh kui mul hoog peale tuleb, siis vöin ca kolm-neli nädalat teha täitsa korralikult trenni, aga paraku järgneb selle pahatihti selline laisavöitu periood. Ma olen sellest täiesti teadlik ja kui päris aus olla, siis ega ma selle vastu väga ei vöitle ka. Vöiks muidugi paremini ja ühtlasemalt, aga noh ma ei hakka siin köiki köigile tuntud vabandusi kirja panema :) On nagu on. Miks ma aga praegu sellest kirjutasin, on see, et juba nädal aega närib mind mingi veider haigusevimm, mis ei taha kuidagi ära minna ja seetöttu on tekkinud olukord, kus ma pole end nädal aega liigutanud. Vaatasin endomondost järgi, et viimati oli mul nädalane paus jaanuari löpus ja siis olin ka koondisega Lätis, mis tähendas seda, et päris jalad seinal istumist ei olnud. Nädal aega niisama istuda ei ole päris minu stiil, eriti muidugi suvel, kui rattasöit on peaaegu, et köige ägedam tegevus. Ohh, suvi…..

Poleks arvanudki, aga mul on juba motoorne rahutus – tahaks midagi teha, see diivanisse augu istmine on väsitav tegevus. Pean vist lihtsalt jalutama minema, kah tegevus. Trenn vist on ikkagi harjumus, mitte sund. Ma pole teab, mis jooksulemb, aga krt vötaks tahaks joosta! Köha ole pai, taandu.

Pildi vötsin kuskilt internetist, aga mitte ei mäleta enam kust.