Jep, ma teen endiselt iga päev vähemalt ühe foto ja nii juba neli aastat jutti. On päevi, kus ei ole pöhimötteliselt pildistada peaagu mittemidagi, samas on ka päevasid, kus ei oska valida, mis on just selle päeva pilt, sest möni päev on lihtsalt nii sündmusterohke.

Aasta 2013 TOP 10.

365-2013_1

Töö saalihoki Eesti naistekoondise teamleaderina. Ma päriselt ei kujutanud ilmselt seda tööd vastu vöttes ette, mida ma täpselt tegema pean, aga usun, et kokkuvöttes päris puusse ei pannud. Mul muidugi vedas, et MM’i kvalifikatsioon toimus Lätis ning mul on ka vedanud, et peatreener teeb endiselt väga suure töö ka ise ära. Loodan, et järgmine kvalifikatsiooniturniir önnestub paremini ning Eesti naiste koondis mängib 2015 aasta MM’l Tamperes. Mitte, et mu tööst see sinna pääs söltuks, aga püüan oma osa teha parimal vöimalikul moel.

365-2013_2

Sparta naiskonna höbemedal Eesti meistrivöistlustel. Olen küll ka koondise teamleader ja arvestades, et tegu on ikkagi rahvuskoondisega vöiks körvaltvaataja arvates see “töö” mulle ju palju tähtsam olla, aga ei ole – mu oma naiskond on mulle palju olulisem. Ma olen selle naiskonnaga tegelenud algusest peale ja see kvalitatiivne muutus, mis toimus eelmisel hooajal on lihtsalt nii äge. Ma olen töesti rahul ja uhke ning ajan oma naiskonna asju palju suurema kirega kui koondnaiskonna asju. Endiselt kiidan ja tänan ka treenereid ning naiskonda.

365-2013_3Jah, ma naudin rattasöitu. Kui mu arvutused mind ei peta, siis söitsin 2013 aastal rattaga 2467 km’i. Möne maanteehundi jaoks on see muidugi umbes 2-3 nädala kilometraaž, aga arvestades, et ma maanteed suveöhtutel möötmas ei käi ning lisaks rattasöidule proovin ka (O-)joosta, siis on ca 2500 km’i mu arvates täitsa mönus tulemus. Eelnevatel aastatel on olnud vastav number umbes 2oo0. +500 pole paha :)

365-2013_433 aastat ühes kodus sai läbi. Ausöna – natukene on kurb ka, aga elu on elu. See väljakolimine oli ikka tükk tegemist, sest suurel perel tekib 33 aasta jooksul nii mönigi asi ja nende asjade hulgast olulise ning mitteolulise eraldamine ei ole mitte köige kergemate killast töö. Kindlasti sai midagi olulist ära visatud ja midagi mitteolulist allesjäetud. Eks järgmise kolimisega (lahtipakkimisega) saab taas valikuid teha.

365-2013_5Suvi-suvi-suvi. Ma lihtsalt armastan suve, seetöttu on enamus pilte suvest. Näiteks suvine paaripäevane matk Soome oli lihtsalt hindamatu patareide laadimine. Seda tava peab jätkama. Mul selle matka kohta eraldi postitust ei olegi, aga mis siin ikka pikalt jahuda – mets, kaljud, järved, telk, puhkus – perfektne kombo. Suvi tule ruttu!

365-2013_6Uue kodu valmimine. Mul olid enne suve sellised puhkuseplaanid, aga teadupoolest on plaanid muutmiseks. Andsin endast parima, st söitsin rattaga nii palju kui sain, aga paraku pidin seda tihtipeale tegema öhutpimeduses, sest uus kodu vöttis mu aja. Oleks tahtnud küll palju rohkem rattaga ringi söita, aga noh see suvi sedamoodi – hea kodu nimel :) Akendelt värvi maha kraapida väga enam ei tahaks, see oli selline tuim töö, mille tulemus oli küll kohe näha, aga see tulem oli nii aeglane tulema. Lae panemine on palju toredam töö, tulemus on kohe näha ja see ei ole nii paganama tüütu.

365-2013_7Tänavahoki kogub kuulsust :) St on populaarsem ja osalejatearv kasvab – see muidugi tekitab meile, organiseerijatele, olulisemat suuremat töömahtu, aga samas ega me ei kurda. Vaadake körvalolevat pilti – on ju uhke vaatepilt? Seesama pilt levis FB’s saalihokifännide hulgas üle maailma (jep, jagajaid oli nii Soomes kui Jaapanis), saades ilmselt tuhandeid klikke. Ei salga, korraldustiim on rahulolev!

365-2013_8Aasta tädi tiitel ei tule niisama, selleks peab ka vaeva nägema. Kinno pole ammu jöudnud, aga ega see kinosaalis istumine ei olegi nii äge kui rattaga söitmine vöi rabas matkamine. Mul on tunne, et “klientuur” on rahul ja seetöttu ei saa ka latti madalamaks lasta, tuleb uusi ideid välja möelda. Ükskord teen selle telkimise ka ära. Kunagi.

365-2013_9Tere Rainer, meil saab kindlasti tore olema :) Kuukordne tädi olla on maruäge. Ma püüan mitte olla selline ninnu-nännu tädi (st ei too igal kohtumisel kommi ja kingitusi), ma tahan olla see tädi, kellega koos tahetakse teha asju ja mul on tunne, et mul on see önnestunud. Mu tööpöld aasta tädina ei vähene ja mul ei ole sellest üldse kahju, otse vastupidi. Pean varsti öe- ja vennalastega väljasöitudeks bussi rentima :D Samas jällegi lähevad vanusevahed juba nii suureks, et niikuinii köiki asju koos teha ei anna. Peab gruppe moodustama hakkama :) Poisid-tüdrukud, vanemad-noored, üks pere-teine pere – valikuid on.

365-2013_10Kvaliteetaeg spordiga ja seda igas vöimalikus vötmes – matkates, rattaga söites, O-sporti tehes, Xdreamides – you name it! Sport, suvi ja värske öhk on nii hindamatud asjad, et ma ei oska seda sönadesse pannagi. See paganama talv ja pime aeg tuleb lihtsalt ära kannatada. Ma armastan Eestima suve ja söpradega sportimist. Hakkasin taas ka ise saalihokit mängima, see on ikka tore sport ja pealekauba pakub see minusugusele talvepölgurile natukenegi lohutust. Ah-jaa, tiimisport on ikka palju lahedam kui individuaalala. O-sport ei lähe individuaalalan arvesse, sest see on lühidalt öeldes äge.

Kogu 2013 aasta valik. Jätkan käesoleval aastal, st olge valmis :)