keep_calmVahel on möni päev selline, kus tahaks köigile (heaküll, peaaegu köigile) s*tasti öelda. Täna on üks sellistest… vöi noh ma pean pigem silmas neid inimesi, kes mulle kuidagi tüütud vöi ebameeldivad on. Ma ei tahaks ise selle inimese nahas olla, kes mulle millegagi närvidele käib ja täna nö ette jääb. Ehk läheb önneks ja jöuan enne koju, kui halvasti ütlema hakkan.

Pölvega on lood imelikud. Käisin MRT’s ära, aga ikkagi pole täit selgust, mis mul seal pölves katki on. St nii palju kui ma doktorit möistsin, siis menisk(id) on terved, aga sidemetega on segased lood. Külgmine side pidi katki olema, aga sain aru, et seda ta opereerida ei taha ja see peaks nö paranema ise (doktori soovitus oli, kanda ortoosi ja pölve külgedele mitte väänata – hah, nagu ma saakski). Ristatisideme kohta ütles ta esialgu, et on katki, aga siis näppis mu pölve mönda aega ja näitas ka pilti ja ei olnud vist enam ise ka kindel, kas see ristati on katki vöi ei. Pölve/jalga loksutades ütleb, et on terve, aga pilt näitab justnagu oleks katki vöi siis on möned kiud, mis seda veel kinni hoiavad (st minu loogika ütleb, et siis ta läheb ju järgmisel väänamisel niikuinii katki ja küll neid väiksemaid väänamisi suunamuutustega juba tuleb). Lahti jalga praegu löigata ei taha, sest opi käigus väänab ka külgmist sidet ja kui seda praegu venitada, siis ei parane see korralikult, st tuleb oodata. Aga teate ootamine on üks köige nömedamaid tegevusi üldse. Ja veel nömedam on oodata teadmatuses.

Lähen kuu aja pärast (aaargghhhh….) uuesti MRT’sse. 17. märtsil saan taas doktoriga kokku, loodetavasti saab siis teada töe. Olgu see siis milline iganes. Hetkel olin ma juba natukene leppinud sellega, et mul on ristatiside katki ja läheb löikumiseks, nüüd tuleb esialgu veel poolteist kuud oodata. Hetkel sai opi aeg igaksjuhuks kirja pandud 31.03 (vist sai, ma ei suuda adekvaatselt praegu meenutada), sinna on pöhimötteliselt kaks kuud – usutavasti lähen ma vahepeal hulluks.

Muide, kui kellelgi on kodus kasutult seismas veloergomeeter (soovitavalt spinninguratas vöi wattbike), siis töstku käsi ja andku aga teada, sest rattasöit on see, mida ma praegu teha saan. Kuna ilmataat mind ei soosi, siis tuleb leppida tubase rattasöiduga, seega jah – laenan heameelega seda masinat ja väntan kodus.

Over and out!