hangoverKes meist ei teaks pohmaka tunnet. Ma ei pea silmas silmas sellist rasket pohmakat, kus käed värisevad ja köik helid on valjemad kui nad tegelikult on, vaid kergemakujulist pohmakat, kus keha on nörk ja pea tuikab konstantselt. Üldjuhul läheb see paari kuni rohkema tunniga üle ja maailm on taas ilus. Mul on praegu selline pohmaka tunne juba viiendat päeva ning löppu ei paista. Ma ei tea kus, miks ja mille eest, aga mul on vist räige karmavölg, sest see mu tervise teema on juba kergelt absurdne. Ma isegi ei mäleta enam hästi, mis tähendab olla täiesti terve. Ma olen konkreetselt väsinud, ma olen juba hommikul tööle tulles väsinud. Lisaks veel ka see jalajama, millele ma isegi möelda ei taha, sest see teeb meele eriti mörudaks. Jep, ma tean, puhkus peaks aitama. Ma tegelen aktiivselt ka sel suunal, et endale puhkust lubada, aga ka sellega on probleeme. Olen aus, olukord ajab kergelt ropendama.

*#¤%, ¤%&£#, #&@*!