Ega ma muidugi ei tea, kuidas sellist fotograafia suunda nimetatakse, kus pildid on otse elust, aga ma panin sellele maakeeli nimeks dokumentaalfotograafia. Kui ikka ei ole vöimalusi, et ise igalepoole reisida, siis tuleb rahulduda piltide vaatamisega, kuigi see pole pooltki nii äge kui ise maailma avastamine. Eniveis, ma vöin neid pilte otse elust vaatama jäädagi.

dokumentaalfotograafia

The 60 Most Powerful Photos Ever Taken That Perfectly Capture The Human Experience

Igapäevased veebilehed, mida ikka tasub aegajalt vaadata – TotallyCoolPix ja The Big Picture

Miks ma aga üldse kirjutama hakkasin on see, et avastasin eile veebis ringi surfates sellise lehekülje nagu More Nearly Lost Street Photos by Photographer Vivian Maier ja hakkasin edasi uurima, et mis lugu tolle Vivian Maieriga on ja lugu tema piltide taga on üsna ootamatu. Kui ma õigesti aru saan, siis oli tegemist daamiga, kes põhimõtteliselt oli lapsehoidja, kes armastas mööda tänavaid ringi uitada ning pildistada tavalist tänavaelu. Oma fotosid ta ei avaldanud, need avastati üsna juhuslikult ühel oksjonil ja nüüd…. noh nüüd on need kuulsad. Lihtne ja tore lugu :)

April 7, 1960. Florida