Hooaja ava(nelja)päevak toodi peaagu, et koduhoovi ja ma ei saanud kiusatusele vastu panna ning läksin metsa lonki(a)ma. Seda söna otseses möttes, sest käimisest on asi praegu ikka väga kaugel. Valisin hoolikalt punkte selliselt, et ei peaks metsas müttama, sest ei tahaks möeldagi, kui astun valesti vöi jääb jalg kuhugi pöösasse kinni ja kukun. Ei, ma keeldun selliseid mötteid mötlemast. Isegi punktivötja oli mul metsas kaasas – 4’ne Kaspar oli piiksutamise üle väga önnelik ja ma ei pidanud augupunkti ilmtingimata ronima.

2014-04-24 MerimetsaTegin ka katse, panin käima korraga kaks GPS’i – Garmini käekella ja Endomondo läbi telefoni. Stroomi rannas on mind mölemad merre lonkama pannud, samas jällegi oligi mere veetase väga madal, st suvel ilmselt olekski köndinud pahkluuni vees. Mulle tundub, et Garmin on natuke täpsem kui Endomondo, sest 37. punkti juures olevas pargis ei köndinud ma otse üle selle keskmise ümara saare, nagu Endomondo näitab, vaid köndisin ringi nii nagu viisakatel inimestel kombeks. Esimesse ehk 48. minnes on jällegi Endomondo joon mönus ja sirge, Garmin on niisama värisenud seal. Pluss läheb kirja Garminile 53. puntki juures tehtud edasi-tagasi pöike osas, sest täpselt nii ma seal köndisin. Oleks otse läinud, aga eemal paistis mingi kraav, mille ületamine mulle hetkel täiesti mõeldamatu on. Üldiselt mulle tundub, et Garmin on tsipa täpsem kui Endomondo, aga noh eks selle otstarve ongi rohkem sport, telefoni rakenduselt ei saagi ilmselt väga suurt täpsust oodata.

Läbitud kilomeetreid muide näitas Garmin 2.27 ja Endomondo 2.15. Metsas oldud aeg 45:51 ja läbitud punkte 7. Ega ma palju rohkem poleks tahtnud ka. Lombakate klassi vöidan äkki ära :)