Üldiselt ei oska inimesed endale erinevates situatsioonides käitumist ette kujutada vöi noh see tähendab, et kujutatakse ette küll, aga üldjuhul ei lähe see nii nagu omas peas oled ette näinud. Olen korduvalt möelnud, et kuidas ma reageerin, kui mul ratas ära varastatakse. Ma ei mäleta enam, mida ma rattavarguse reaktsioonist enne arvasin, aga nüüd vöin öelda, et s*tt tunne on ja reageering on esialgu lihtsalt lolli näoga tühja koha vaatamine. Samas olen isegi üllatunud, et ma seda nii rahulikult vötsin – rattaomanikuna Eestis oleme ilmselt me köik natukene ette arvestanud sellega, et ühel hetkel varastatakse su’lt ratas lihtsalt ära. Nii läkski. See 2014. aasta on mul nii erakordselt s*tt aasta, et ma vist ei oska enam halba uudist vastu vötta, st vötan vastu, aga ei oska enam reageerida – nojah siis, jälle ******!!!

Merida Big.Nine TFS 500Peab muidugi rattavarast tänama, et ta mu ratast suve alguses ära ei varastanud, sest siis oleks uue ostmine olnud palju kulukam protsess kui praegu. Sügisel nimelt müüakse rattaid oluliselt odavamalt kui kevadel vöi suve alguses, seetöttu – aitäh rattavaras, et mu rahakotti natukenegi säästsid. Eniveis, googeldasin pisut ja otustasin, et uue ratta ostan 29″ ratastega ehk lühidalt tventinaineri. Niimoodi oli kohe parem poodi minna, sest valik oli kohe väiksem. Pikalt olid mul valikus kaks ratast – Merida Big Nine TFS 300 ja Focus Black Forest 29R 6.0. Erinevatelt erapooletutelt ja mitteniiväga erapooletutelt tuttavatelt nöu küsides juhtis üsna veenvalt Merida.  Igaks juhuks käisin ka Hawaii Expressis, kust jäid söelale Scott SCALE 970 ja Scott SCALE 930, aga Scoti puhul on ikkagi hinnas liiga palju öhku. Suundusin siis taas Veloplussi, et toda Meridat natuke nillida. Üks asi viis teiseni ja lahkusin poest hoopis Merida 2015 aasta mudel Big.Nine 500‘ga. Hetkel olen sellega vaid ca 20 km’i söitnud ja selle väikse kogemuse pealt ütlen, et mul on ikka sigaäge ratas ja mis peamine – ILUS! :)

Loodan tervise laupäevaks enam-vähem jonksu saada ja Xdreamile minna. Ei mitte vöistlema, lähen niisama hängima ja pilti tegema.

Tulles tagasi postituse pealkirja juurde, siis vaatamata sellele, et ma endale juba uue velo ostsin, siis too vastik varas vöiks ratta tagasi tuua küll. Veel ägedam kui juhtuks ime ja politsei selle üles leiaks, seniks aga käin ise mööda tänavaid ringi ja vaatan köiki mööduvaid rattaid väga kahtlustava pilguga. Üsna väsitav.