Möödunud O-hooaja vahelejäämise töttu on o-nälg nii suur, et ajasin end juba detsembris metsa ja siis veel korra veebruaris. SK 100 on äge, et nad viitisivad. Isegi kui aega ei vöeta ja punkte tegelikult ju metsas ei ole, on kaardiga metsas kulgemine ikka huvitavam kui niisama metsarajal jooksmine. Mugavustsoonist välja.

2014-20-12 FSNM M2nnikuFSNM Männiku (kaart suuremana)

Detsembris Männikul oli mul liikumine veel üsna vaevaline, joosta väga ei jaksanud ja pölv(ed) tegi(d) ka natuke valu, seetöttu ma pool rada köndisingi, aga isegi jalutades oli tore. Kuivörd punkte maas ei olnud ja vist ka mitte lipikuid punkti kohtades, siis ma ei ole kindel, kas ma kuuendas punktis päris öiges kohas käisin ja noh GPS-jälg näitab üsna selgelt, et üheksandast punktist olen üsna suure kaarega mööda läinud vöi öigupoolest pole ma punktini jöudnudki :)

2015-02-21 FSNM J2rveFSNM Järve (kaart)

Järvel ma vist juba natukene jaksasin joosta. Enda kohta muidugi, sest mönedele kaotan ikka kalendriga, aga ega see polegi oluline – oluline on sportimismönu ja mönus mul oli. Tollel korral oli punktikohtadesse viidud ka lipikud, st köikides punktides, välja arvatud esimene, käisin ma päris kindlasti, sest selle lipiku olemasolu avastasin alles teises punktis. Järve mets mulle meeldib, sest see on nagu kodumets. Teine vastav on Mustamäe-Nömme, ma töesti tean seda metsa peaaegu, et peast.