Novotsiis, läks nii, et ma ikka viitsisin end vaatamata koledale ilmale kodunt välja ajada ja tegelikult oli selleks ajaks kui mina Hiiule jöudsin sadu juba pöhimötteliselt lakanud. Stardis avastasin, et olin kaardi kilekoti autosse unustanud, aga järgi ka ei läinud – sai hakkama küll, eriti arvestades, et need uued kaardid on ju niivördkuivörd veekindlad.

Töttöelda ei vasta osprint.ee lehel olev puzzle-o kirjeldus päris sellele, mida eile pakuti. Kodulehel on puzzle-o kirjeldus: „Suund või valikorienteerumine muudetud kaardiga: Kaart on jagatud mitmeks tükiks ning need on omavahel segamini nihutatud ja/või keeratud. Suundorienteerumise puhul ei ole punktid omavahel joontega ühendatud“, kuid see, mida eile pakuti, oli hoopis midagi muud. Täna kaarte vaadates avastasin, et eilane formaat oli selline, et stardis sai ikka normaalse O-kaardi ning punktid olid märgitud kaardiservale vaid punktfragmendina – näide eilsest. See on ikka täiesti teine asi kui segamini aetud kaarditükid, pigem oli see koridorideta koridod-o või siis segu koridor-o’st ja valgest kaardist ja valged röngad (vt formaatide kirjeldusi). Ma ei teagi, mis selle formaadi kirjeldus vöiks olla? Äkki „otsi ja leia!“ – mötlesin praegu uue formaadi välja :) Ega ma eile enne starti ei süvenenud ka sellesse, mida pakutakse, sest teadsin, mis on puzzle-o ja see ei meeldi mulle kohe üldse, st läksin kindla plaaniga tavalist suund-O’d harrastada, kuigi oli see rohkem selline krossijooksu moodi orienteerumine, aga ega sellest 2015-03-30_Hiiu-Jannsenikaardist väga palju rohkem välja ei pigista ka. Seda eile pakutud formaati oleks vöinud isegi vöibolla teha, praegu kaarti vaadates ei tundu see üleliia keeruline, aga noh samas nüüd ma tean ju ka enamikke punktikohti.

Eniveis, kuna mul oli saalihoki trenni natuke kiire, siis pidin kiirelt silkama, sest teise trenni hiljaks jäämine ei oleks ju viisakas. Silkasin, mis ma silkasin, löpuks tuli välja, et jöudsin trenni esimesena kohale. Liiga kiiresti jooksin :) Endalegi üllatuseks oli täitsa mönus joosta, st tasasel maal saan enam-vähem hakkama, mägedes ilmselt not-so-much, aga homseks (ehk kolmapäevaks) pakutakse formaati mäekuningas ja seda öösel/öhtuhämaruses – peab vist minema proovima. Pealekauba tahaks öudselt Jüriööl joosta, siis ehk tuleb väike öine harjutus kasuks. …kui ma muidugi vöistkonda kvalifikatseerun (hint-hint-hint: tahaks öudselt mahtuda).

Tulemused / kaart suuremana

ps ei maksaks unustada, et jooksukiiruse ja joosta jaksamise puhul räägin ma ikka endast, st nii mönelegi kaotan ma endiselt kalendriga