Öine Viimsi park pealambi valgel vöib kölada nagu romantika – eileöhtune peävak pakkus küll erinevaid elamusi, aga romantikat selles küll ei olnud. Mönes möttes on isegi hea, et see päevak oli öösel, sest ma ei taha isegi teada milline porr valitses seal punkti 3/6/9 piirkonnas. Töus töusuks, eks see formaat oligi mäekuningas, aga see piirkond oli lihtsalt kole – maapind oli täis prügi ning katkiseid pudeleid. Päevavalges ei oleks tahtnud ma seal kindlasti joosta. Aru ma ei saa, kas Tallinnas muid töusurikkaid kohti ei ole, kui see üks Viimis töus? Mustamäe nölv? Pirita jöe org?

Pargi osa oli tore. Maapind oli küll nii pehme, et oleks tunne nagu jookses soos, aga noh see on orienteerumise puhul ju tavaline ja pealekauba ei pidanud seal pargis katkiste pudelite ning muu pahna vahel lippama. Kuidagi ei saanud 2015-04-01_Viimsiteada, kas ma ka mäest ülest jaksaksin/viitsiksin joosta, sest seal prügi sees ei olnud see lihtsalt vöimalik ja ega töttöelda väga ei julenud ka, sest möte kukkumisest tundus liiga kole.

Kaks suuremat viga tegin ka. 8. punkti hakkasin törts liiga vara otsima ja jöudsin seal prügi sees rooma-poe-visku tehnikat kasutades paar tömblevat edasi-tagasit sooritada. See ei olnud üldse tore. Teine viga oli kohe pärast 16. punkti, kui olin oma arvates jube kaval ja proovisin möisa hoovist (ma arvan, et see oli see Viimsi möis) läbi lipata, aga kui ikka kaarti korralikult ei vaata ja tingmärke ei tunne, siis peavad jagama jalad, sest pea ei vöta köike nagu vaja.

Nägin enne starti ka Triinat ja teadsin, et ta startis minust hiljem. Maruraske on ikka silmad kuklas joosta, sest ma pidin ju kindlaks tegema, et ta mind kätte ei saaks. 18. punktis isegi nägin teda korraks punktist välja joostes ja lisasin kohe tempot ning olin maruönnelik kui ta mulle enne finishit järgi ei jöunud. Tulemusi vaadates selgus muidugi, et ta oli jooksnud tavalist suund-O’d. Nii palju siis sellest väiksest vöidust :)

Mitte, et kölada liiga negatiivselt, siis tegelikult olen ma jälle endaga marurahul, et ma end vastu ööd toast välja ajasin ja jooksma läksin. Pidin ju endale kuidagi nv’l toimunud Mercury kevadlaagri asemele alternatiivi leidma. Täpselt aasta aega tagasi oli pölve löikus, üks o-jooks sobis tähistamiseks küll :) Ja üleüldse on öine-O ikka sigaäge!

Kaart suuremana