Mul oli väike plaan sel nädalal minna koguni kolmele päevakule, aga jõudsin reaalselt vaid ühele – esmaspäevasele Tarmaku-päevakule. Teistele ei saanud minna, sest hüppeliigesed valutasid ja parem on anda puhkust kui hiljem veel vastikumat valu taluda. Jalutamine ja rattasöit olid täpselt need, mis valu leevendasid, mätaste vahel o-sport poleks seda kindlasti teinud. Kusjuures ma ei mäleta, et ma oleks hüppeliigeseid väänanud, pigem on nad (jep, mölemad) kuidagi väsinud – arvan, et kas spordisaali kõvast pörandast vöi asfaldil jooksmisest. Spordisaali köva pörandat annab vältida, asfaldil jooksmisega on keerulisem lugu, sest kodu juures ju muud pole.

Eniveis, see päevak. Seekord pakuti formaati edasi-tagasi, mis mönes möttes on justnagu igav – kes ikka viitsib sama rada kaks korda joosta, aga samas saab tavalist suund-O’d terve suve neljapäeviti harrastada, seega andsin tollele edasi-tagasi formaadile võimaluse ja ega töttöelda sellel midagi viga polnudki. Iseenesestmöistetavalt oli teine ring lihtsam kui esimene, sest punktikohad olid ju teada, samas oli minu teiseks ringiks ka metsas juba oluliselt rohkem inimesi ja see reetis punktikohti üsna mönusalt.

2015-04-06_KloostrimetsaNKuuenda punktiga oli nii, et mulle tundus juba metsas, et see punkt ei ole päris öige koha peal ja GPS-track kinnitab seda üsna üheselt. Jep, ega see GPS ka alati köige täpsem ei ole ja seda joont annab üsna suvaliselt väänata, aga pikk jutt lühidalt – see punkt oli natukene vales kohas. Samas kevadel pole väga hullu, niigi on metsas nähtavus väga hea ja asi see nüüd paarkümmend meetrit eemalt seda punkti vötta on. Ma ei ole päris kindel, et see rada 4.8 km’i oli, sest nii väikese raja peale 1.1 km’i (mu GPS näitas läbitud teekonnaks 5.9 km) lisaks joosta on natuke liiga palju ja aeg on ka selline, et tõenäoliselt on tegemist siiski Tarmaku-päevakute uue formaadiga „rajapikkuse saad teada tunnetuse pealt, aga umbes 4.5-5 km’i pikkune see rada on“.

tulemused / kaart suuremana

Vaatasin, et suvel saab pmst tegeleda hard-core orienteerumisega – päevakud on nii esmaspäeval (Tarmaku-päevak), teisipäeval (OK Nõmme) kui ka neljapäeval (OK TON). Järgmisel nädalal on näiteks kolmapäeval Tallinna MV (öine), st veel üks päev lisaks. Nv’del veel möned üle-eestilised vöistlused ja nii ongi orienteerumine kui eluviis. Kui see köik nii kalliks ei läheks, siis oleks marutore – esmaspäeviti 4€, teisipäeviti 4.50€ vöi 6€ (ratta-O) ja neljapäeviti 4€, lisaks veel transpordikulu. Kallis löbu see orienteerumine.

Tulles tagasi postituse alguse juurde, siis üleeilne rattasöit oli selline, kuidas nüüd öeldagi – huvitav. Läbisin tunni ja veerandiga 17.5 km. Kes ei taipa vördlust, siis see on ikka s*taks aeglane, aga enda vabanduseks vöin öelda, et tuul oli nii vastu kui veel olla sai, vahepeal oli tunne, et nagu ei liigukski edasi vöi et tuul lükkab kohe mind kooos rattaga kraavi. Lipud lehvisid vardas marukaunilt sirgelt, aga kahjuks mulle täpselt mittesobivas suunas ja kuna oli vaja söita lihtsalt punktist A punkti B, siis ei saanud ka kasutada vana ratturi tarkust – treeningut alusta alati vastutuult ja koju söida alltuult. Järgmine kord paremini :)

***

Ah-jaa veel paar O-mötet.

* vaatasin, et OK Nõmme/OK Orion on tõstnud teisipäevakute hindasid 50 sendi vörra. Mitte, et see 50 senti mind tapaks, aga huvitav kas neil ka teenuse kvaliteet kasvanud on vöi et kas on möni uus kaart kasutusel? Ei paista nagu olevat. Rääkimata sellest, et ratta-O eest peab üldse 6€ välja käima. Arvestades, et need teisipäevakud on muidugi praktiliselt ainus vöimalus ratta-O’ga tegelemiseks, siis muidugi öigesti teevad, et küsivad – rattapeded söidavad igaljuhul.

* Tallinna öistel MV puudub N35 klass, samas kui M35 on olemas. Puhas diskrimineerimine, peab vist soovolinikule teatama… Ma saan aru küll, et osalejate arv oleks ilmselt vähene, aga kuidagi ei kipu M40’ga sama rada tirima (N21 ja M40 jooksevad sama rada). Ei tea kui palju osalejaid on klassides N16 ja N18? Möödunud aastal oli N16 üks vöistleja ning N18 klassi ei olnudki. N16 ja N18 stardimaks on 2€, N35 oleks 8€. Ma kipun arvama, et N35 klassi olemasolul oleks sissetulek suurem. Eks siis peab paar aastat ootama, kui nr 4 ette lööb, kui mul siis enam seda tuhinat peal on :)