Mul see spordist kirjutamine kuidagi ei kulge, püüan siis önne filmidega. Mulle tegelt ju hullult meeldib kinos käia, ma ei teagi, miks ma selle “hobi” vahepeal nii tähelepanuta jätsin. Vötsin nüüd asja uuesti käsile. Vaatasin, et olen käesoleval aastal 9 korda kinos käinud, arvestades, et hetkel on käimas kümnes nädal, siis on keskmine saak kord nädalas – pole paha :)

Point-Break-1991Aasta esimene film oli tegelikult Vihane Kaheksa, aga sellest möni teine kord. Ühel reedeöhtul läksin hoopis Point Breaki 2015 (imdb, wiki) vaatama. Ajendiks oli ikka see, et vana-hea sama pealkirjaga peaaegu, et kultuslik surfifilm 1991. aasta Point Break (imdb, wiki). Tegelikult vist oligi vana filmi uus versioon, aga kuna see uus ei olnud pooltki nii hea kui vana, siis mu meelest oleks vöinud tollele uuele filmile ka uue pealkirja panna.

See 1991. aasta film on ikka äge, töesti äge. Ma olen seda lugematuid kordi vaadanud ja vaataksin heameelega veel. Surfarid on ägedad, filmi point on hea, Keanu Reeves on vaatamata sellele, et ta väga näidelda ei oska hea. Patrick Swayzest rääkimata. Nende kahe mehe kombo on täiesti fantastiline. Mulle töesti meeldib see film.

Point-Break-2015Novotsiis, lootsin nagu uuest filmist ka natuke midagi sellist. Algus oli isegi täitsa lubav, aga siis läks käest ära. Trikid läksid liiga ebarealistlikuks, liiga palju paugutamist, mitte niivörd elustiili (mida esimeses filmis rohkem oli). Ühte filmi oli liiga palju topitud. Kui tolles vanemas filmis piirduti vaid surfamisega, siis nüüd, uuemas oli surfamist, langevarjudega laskumist, suusatamist ja kaljuronimist. No maitea, üks inimene ei tee köike seda. Lihtsalt ei tee.

Kindlalt ei vaadanud ma seda filmi objektiivselt, sest nagu juba öeldud, ma olen vanema filmi fänn. Töenäoliselt nooremale kinopublikule, kes esimest filmi näinud ei ole, meeldis see uus märul ka, sest märulit seal ju oli.

Muide üsna üks-ühele oli jäljendatud uues filmis ollolevat stseeni. Mul oli seda kinos nats piinlik vaadata.


Teie önneks seda filmi enam kinos ei ole, st ei pea raha minema raiskama. Aega vöite mönel öhtul kodus raisata küll, sest tegevust jagub, aga arvestage – ma olen hoiatanud – 1991. aasta film on oluliselt parem!