Kui te kunagi saalihokit plaanisite vaadata, siis just nüüd on see aeg. Täna hakkavad Eesti saalihokinaised on oma parimas koosseisus MM’i kvalifikatsiooniturniiril püüdma kohta MM’l. Liikuv pilt tuuakse koju kätte, st köik mängud on nähtavad otse juutjuubist – https://www.youtube.com/user/IFFLive

Mängude ajad:
1.02 kl 14:00 Šveits-Eesti
2.02 kl 14:00 Eesti-Saksamaa
4.02 kl 16:30 Holland-Eesti
5.02 kl 9:30 Eesti-Austria

Ja mis pöhline – mul on väga hea söber, kes on koondise kapten! Uhke värk! Pöidlad pihku, pöialpoisid.

Muidu on mul selle koondisega väga kahetised tunded. Ma olen siiralt Eesti edu poolt ja ma olen veel siiramalt oma söprade poolt (ca 4 mängijat), aga kogu see koondise komplekt on mulle nii ebasümpaatne. Sellel on väga sügavad isiklikud pöhjused, parem on kui ma neid siin lahkama ei hakka. Jube raske on niimoodi mänge vaadata ja kaasa elada – ühelt poolt tahaks, et köik läheks hästi, aga no paar pipratera rikuvad ikka meepoti nii ära. Oeh, ikaldus…. Kokkuvöttes eks ikka peab vöitma hea emotsioon. Lihtsalt peab, surun köik muud emotsioonid alla.

