Tegelikult oli päevaku nimi Pelguranna W, aga kui jooksma pidi Stroomi ranna pargis, siis on see nagu rohkem ikka Stromka, eks? :)

2017_06_05_StromkaOlin päevakule minemise möttest juba loobumas, sest vihm oli eriliselt tihe ja prillikandjana on kahjuks vihm väga mittesoovitud päevakukülaline, sest otse öeldes mittes*ttagi ei näe. Önneks oli vähemalt soe. Tegin ikka südame kövaks, söitsin kodutänava otsast mööda ja läksin päevakule, sest niisama end diivanilt püsti ajada ma ju ei viitsi. Prillid jätsin autosse, st mu nägemisulatus oli pisut piiratud. Näiteks kolmandast punktist jooksin pmst meetri pealt mööda seda märkamata. Tegelikult mu silmanägemine nii nörk muidugi ei ole, punkt oli lihtsalt erakordselt osavalt pöösastesse peidetud ja eks ta oli natuke lössi ka vajunud selle vihmaga. Sinna mu esikoht läkski :) Mitte! Suurem osa punkte olid isegi minusugusele lühinägelikule üsna kaugelt paista, önneks on puntkitähised punased, st mingi punase laigu suudan ma siiski eemalt tuvastada. Ainult jooksmise rööm.

Kokkuvöttes, nagu alati, olen ma tagantjärgi ikka marurahul endaga, et ma läksin, sest pärast on alati mönus. Tänase Nurja-päevaku Jüris jätan siiski vahele, sest see mets on liiga kole. Neljapäeval jälle.

